• چهارشنبه / ۱۳ آبان ۱۳۹۴ / ۱۵:۴۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94081308040
  • منبع : نمایندگی مرکزی

/13 آبان؛ ایمان و بصیرت/

بیات: 13 آبان نماد مقابله با استبداد و استعمار خارجی است ‌

بیات: 13 آبان نماد مقابله با استبداد و استعمار خارجی است ‌

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس گفت: یوم الله 13 آبان انقلاب دوم ایران به شمار می‌رود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس گفت: یوم الله 13 آبان انقلاب دوم ایران به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مرکزی- "شهلا میرگلوبیات" در اجتماع راهپیمایان یوم‌الله 13 آبان ساوه افزود: این روز بزرگ به عنوان روز ملی با مبارزه با استکبار جهانی حماسه‌ای در تاریخ انقلاب رقم زد که از آن به عنوان انقلاب دوم یاد می‌شود.

وی بیان کرد: حماسی بودن این روز بزرگ از آن جهت است که لانه جاسوسی آمریکا که با ایجاد شبکه‌های بزرگ فساد و جاسوسی در صدد تضعیف انقلاب بود، توسط دانشجویان هوشیار و با بصیرت تسخیر و توطئه آنها نقش بر آب شد.

به گفته وی، در این روز امام خمینی(ره) از کشور تبعید شد، در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی دانش‌آموزان معترض به رژیم طاغوت به خاک و خون کشیده شدند و لانه جاسوسی شیطان بزرگ بوسیله دانشجویان انقلابی به تصرف درآمد.

وی با بیان اینکه 13 آبان نماد ظلم‌ستیزی، استکبار‌ستیزی، مقابله با استبداد و استعمار خارجی است، تصریح کرد: پیام 13 آبان این است که قدرت‌های استکباری و نظام سلطه بدانند که ملت ایران همواره بر شعار استکبارستیزی خود تاکید دارد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه با بیان اینکه در 13 آبان پایه‌های استکبارستیزی و مبارزه با ظلم و جور ملت ایران علیه استبداد شکل گرفت، اظهار کرد: حضور پرشکوه آحاد مردم در این راهپیمایی حماسی بیانگر تقویت روحیه استکبارستیزی آنان و تاکید مجدد ملت ایران بر دفاع از آرمان‌های انقلاب است.

وی تصریح کرد: امروز آحاد مردم از پیر و جوان، زن و مرد و اقشار مختلف آمدند تا اعلام کنند که پرچم مبارزه با استکبار همچنان در این کشور در اهتزاز است.

میرگلوبیات با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه ملت ایران بویژه نسل جوان اظهار کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان ما باید با مجهز شدن به سلاح علم و ایمان و بصیرت در مقابل توطئه‌ها ایستادگی کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha