• چهارشنبه / ۱۳ آبان ۱۳۹۴ / ۱۵:۳۹
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 94081308034
  • منبع : نمایندگی ایلام

تشریح خدمات اورژانس اجتماعی ایلام در سیل اخیر

تشریح خدمات اورژانس اجتماعی ایلام در سیل اخیر

ایسنا/ایلام ‌معاون امور اجتماعی بهزیستی استان ایلام فعالیت‌های مرکز اورژانس اجتماعی را در جریان سیل اخیر شهر ایلام و شهرستان‌های دیگر تشریح کرد.

‌معاون امور اجتماعی بهزیستی استان ایلام فعالیت‌های مرکز اورژانس اجتماعی را در جریان سیل اخیر شهر ایلام و شهرستان‌های دیگر تشریح کرد.

‌«زهرا همتی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، اظهار کرد: به دنبال حادثه سیل در استان مرکز اورژانس اجتماعی همگام با دیگر دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های مختلف سیار در نقاط آسیب دیده، به خصوص مناطق حاشیه نشین و سکونتگاه‌های غیر رسمی حاضر شدند و با حضور روان شناسان و مددکاران در جهت تسکین آلام خانواده‌ها و شناسایی دقیق‌تر مشکلات افراد از جمله نیازمندان و زنان سرپرست خانوار اقدام به مداخلات لازم و اورژانسی نمودند.

‌معاون امور اجتماعی بهزیستی استان ایلام ادامه داد: یکی از اقداماتی که توسط اورژانس اجتماعی و پایگاه‌های خدمات اجتماعی انجام گرفت، بازدید از کلیه مراکز تابعه اعم از شیرخوارگاه، اورژانس اجتماعی و... صورت گرفت و قابلیت این مراکز از نظر میزان مقاومت در برابر حادثه مورد ارزیابی قرار گرفت و موارد دارای مشکل همچون قطعی آب و برق به دستگاه‌های متولی گزارش شد.

‌همتی با تاکید بر اینکه در حد امکانات موجود و بهره‌گیری از ظرفیت مشارکت‌های مردمی، نسبت به تامین لوازم ضروری گرمایشی و غذای گرم برای خانوارها اقدام شد، خاطر‌نشان کرد: منازل مددجویان تحت حمایت و زنان سرپرست خانوار به طور ویژه بررسی و مساعدت‌های ممکن صورت پذیرفت و از سوی دیگر در خصوص پاکسازی مناطق سیل زده و تامین سکنای خانوارهای فاقد جا و مکان به ارگان‌های مربوطه اطلاع رسانی و ارجاعات لازم انجام گرفت.

وی افزود: هشدارهای لازم جهت آمادگی کامل به شهرستان‌ها، مجموعه‌های شبانه روزی و مهدهای شهری و روستایی داده شده‌ و از طرفی نسبت به تکمیل تجهیزات و دریافت اطلاعات دقیق از وضعیت موجود اقدام شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha