• چهارشنبه / ۶ آبان ۱۳۹۴ / ۱۳:۱۸
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 94080603197
  • خبرنگار : 71368

فرمانده نیروی انتظامی خبر داد

راه اندازی قرارگاه آموزش در ناجا

راه اندازی قرارگاه آموزش در ناجا

فرمانده نیروی انتظامی از راه اندازی قرارگاه آموزش در راستای افزایش و ارتقای سطح آگاهی‌های ماموران خبر داد.

فرمانده نیروی انتظامی از راه اندازی قرارگاه آموزش در راستای افزایش و ارتقای سطح آگاهی‌های ماموران خبر داد.

به گزارش خبرنگار «انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار حسین اشتری روز چهارشنبه در اختتامیه دوره آموزشی کوثر با بیان اینکه دفاع مقدس به تاسی از قیام امام حسین (ع) و مبارزه با ظلم و کفر بود، گفت: دفاع مقدس تبلور روبرو شدن تمام خوبی‌ها با تمام بدی‌ها بود و امروز نیز دفاع همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه دفاع یک روز در قالب مبارزه با دشمن بعثی و روزی دیگر در مکان و زمان دیگر تبلور می‌یابد افزود: امروز رزمندگان در عراق، سوریه، لبنان و یمن با تاسی از امام حسین (ع) راه او را ادامه می‌دهند و امروز کسانی که با گروه‌های تکفیری و ظلم اسرائیلی در اقصی نقاط دنیا مبارزه می‌کنند مسیر رزمندگان را در هشت سال دفاع مقدس دنبال می‌کنند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه ماموران پلیس با توجه به بیانات مقام معظم رهبری مجاهد فی سبیل الله هستند افزود: فرقی نمی‌کند که شما در مرزها و یا در شهرهای خود خدمت کنید، فعالیت شما باید به گونه‌ای باشد که موجب رشد و شکوفایی بیشتر پلیس باشد.

وی با بیان اینکه عمده ارتباطات مردمی با پلیس در حوزه پلیس پیشگیری است، گفت: باید برنامه ریزی و سیاستگذاری گسترده‌ای در راستای بهبود ارتباط مردم و پلیس داشته باشیم.

وی با اشاره به اهمیت آموزش ادامه داد: یکی از موضوعات اصلی پس از انتصابم، موضوع آموزش بوده است چرا که در بررسی‌ها مشخص شد هرچقدر در امر آموزش سرمایه گذاری کنیم، در پیشرفت و ارتقای ماموران اثرگذار خواهد بود.

اشتری با اشاره به راه اندازی قرارگاه آموزش گفت: دستورالعمل در کتاب‌هایی تهیه شده چرا که هر روز نوع ماموریت‌های پلیس در حال تغییر است و ما نیز باید بر اساس آن مدل آموزش خود را تغییر دهیم.

وی با بیان اینکه استفاه از روش‌های نوین آموزش برای افزایش سطح یادگیری یکی از اهداف تشکیل این قرارگاه است عنوان کرد: به روز رسانی و ارتقای سطح دانش و مهارت ماموران به منظور دستیابی به پلیس حرفه‌ای و روزآمد لازم است، بر همین اساس طراحی قرارگاه آموزش را انجام دادیم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه با افزایش آموزش می‌توان قدرت پیشگیری و پیش بینی پلیس را افزایش داد گفت: به روز شدن اطلاعات به معنای خواندن یک جزوه نیست و هرچقدر که سطح دانش افزایش یابد می‌توانیم این قدرت را افزایش دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت بهره برداری مطلوب از فناوری و تجهیزات روز خاطر نشان کرد: کاهش تلفات و خسارات انسانی و فنی یکی از اهداف آموزش است چرا که بالاترین سرمایه پلیس کارکنان متدین، حرفه‌ای و کارآمد است و از دست دادن آنها خسارت جبران ناپذیری است هرچند که تجهیزات و ابنیه نیز مهم است اما نیروی انسانی مهمتر است.

اشتری با اشاره به اهمیت استانداردسازی رفتار ماموران پلیس گفت: یکی از اهداف ما در پلیس این است که با توجه به اصول دینی و ارزش‌های انسانی و اسلامی با مردم رفتار کنیم چرا که ناجا پاسدار منویات و ارزش‌های مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) است.

اشتری با تاکید بر کسب و انتقال تجربیات ماموران باسابقه اظهار کرد: بحث تکریم ارباب رجوع در پلیس بسیار اهمیت دارد و حتما باید برخورد محترمانه و اسلامی با مخاطبان داشته باشیم و رفتارمان توام با رفعت، عدالت و مهربانی باشد اما در مقابل کسانی که نظم و امنیت کشور را به هم می‌ریزند باید مقتدر بود.

وی افزود: باید با مزاحمین نوامیس، اشرار، اوباشگران و گروه‌های ضد انقلاب مقتدرانه و با آحاد مردم با رفعت و مهربانی برخورد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha