• دوشنبه / ۲۷ مهر ۱۳۹۴ / ۱۰:۵۷
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 94072717495
  • منبع : نمایندگی کردستان

جانشین فرمانده سپاه بیجار تأکید کرد

ضرورت وجود برنامه‌های محتوایی در هیئت‌های مذهبی

ضرورت وجود برنامه‌های محتوایی در هیئت‌های مذهبی

ایسنا/کردستان جانشین فرمانده‌ی سپاه بیجار گفت: هیئت‌های مذهبی باید برنامه‌ها و فعالیت‌های محتوایی داشته باشند.

جانشین فرمانده‌ی سپاه بیجار گفت: هیئت‌های مذهبی باید برنامه‌ها و فعالیت‌های محتوایی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی کردستان، «حسن عسگری»، شامگاه یکشنبه(26 مهرماه) در همایش بصیرتی مداحان و هیئات مذهبی استان کردستان در سالن اجتماعات شهید رحمانی سپاه بیجار با تسلیت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع)، اظهار کرد: آنچه برای همه‌ی انسان‌ها نجات‌بخش بوده پذیرش ولایت اهل بیت(ع) است.

وی افزود: حتی غیرمسلمانان نیز محبت امام حسین را در دل دارند و بر جایگاه علمی اهل بیت واقف هستند اما آنچه باعث تمایز مسلمانان می‌شود معرفت واقعی از اهل بیت و امام حسین و هدف قیامش است.

جانشین فرمانده سپاه بیجار خاطرنشان کرد: اکنون پرچم راه و سیره اهل بیت و امام حسین(ع) بر دوش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نائب بر حق امام زمان(عج) است.

وی با اشاره به سخنی از امام علی (ع) اظهار کرد: اگر فردی با شناخت و معرفت خداوند و رسول او و اهل بیت(ع) از دنیا رود اجر و پاداشش کمتر از اجر شهادت نیست.

عسگری در این همایش با تأکید بر ضرورت محتوایی بودن برنامه‌ها و فعالیت‌های هیئات مذهبی و احاطه‌ی کامل بر برنامه‌های مذهبی ماه محرم نیز تأکید کرد.

وی با ذکر این مطلب که دشمنان نقاط قوت جهان اسلام را شناسایی کرده و یکی از آن نقاط قوت، هیئت‌های مذهبی و مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان است، گفت: دشمنان درصدد هستند با رخنه‌ی شبهات در هیئت‌های مذهبی به اهداف شوم خود که همان از میان بردن ارزش‌های اسلامی است دست یابند.

جانشین فرمانده‌ی سپاه بیجار انقلاب جمهوری اسلامی ایران را نمونه‌ی کوچکی از برکات تفکر حسینی و عاشورایی و محرم دانست و یادآور شد: محرم و صفر والاترین ارزش در اسلام و جهان تشیع است که دشمن در پی نابودی آن است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha