• شنبه / ۱۸ مهر ۱۳۹۴ / ۱۱:۴۵
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 94071811455
  • خبرنگار : 71431

در گفت‌وگو با ایسنا اعلام شد

نظر پلیس درباره افزایش مبلغ جرائم رانندگی

نظر پلیس درباره افزایش مبلغ جرائم رانندگی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی دیدگاه ناجا درمورد افزایش جرائم رانندگی را اعلام کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی دیدگاه ناجا درمورد افزایش جرائم رانندگی را اعلام کرد.

سردار تقی مهری در گفت‌وگو با خبرنگار«انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، درباره ارسال لایحه افزایش جرائم راهنمایی و رانندگی به دولت و نظر پلیس در این مورد اظهارکرد: پلیس تابع قانون است و هر تصمیمی را که مسئولان و قانونگذاران در چارچوب قانون اتخاذ کنند حتما اجرا خواهد کرد.

وی درباره اینکه آیا پلیس با افزایش جرایم رانندگی موافق است یا خیر؟ اظهار کرد: در قانون پیش بینی شده که جرائم رانندگی هرسه سال یکبار براساس تورم بازنگری و در صورت نیاز افزایش یابد. بنابراین این موضوع نیز می‌بایست بازنگری شده و مسئولان درباره آن تصمیم بگیرند.

سردار مهری درعین حال ناجا را یکی از نهادهای پیشنهاد دهنده برای افزایش مبلغ جرائم رانندگی دانست و افزود: افزایش جرائم رانندگی می‌بایست قدرت بازدارندگی داشته و در همین راستا نیز موضوع افزایش جرائم با پیشنهاد فرمانده نیروی انتظامی به دولت رفته است؛ ضمن اینکه سه وزیر نیز در این رابطه مسئولیت دارند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی افزود: در حال حاضر افزایش مبلغ جرائم رانندگی در انتظار تصویب هیأت دولت است و تا قبل از تصویب رقم جرائم هیچ افزایشی نخواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۷-۱۸ ۱۲:۳۲

بجاي اينکه جرايم رو افزايش بدين اولش نيروهاي پليس رو آموزش درست و حسابي بدين در طرز برخورد و بعدش در نحوه اخذ گواهينامه رو روش تجديد نظر کنين و بنيادين و از ريشه آموزش بدين . تا يادم نرفته بگم اگر اسم اين ارگان جرايم رانندگي نيست و راهنمايي و رانندگيه

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۱۸ ۱۹:۱۸

هدف بازدارندگي نيست، کسب درآمد است. همين طرح ترافيک را اسماً درست کردند جلوي عبور و مرور به هسته مرکزي شهر را کم کنند ولي الان همه مي توانند پول بدهند و طرح يک روزه و يک هفته بخرند. جريمه هم همينطور. شده مجوز ارتکاب خلاف.

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۱۸ ۲۲:۰۵

همه جرايم بايد بالاي دويست هزار تومان باشه شايد فرهنگ رانندگي اصلاح بشه. خودروهاي دودزا هم بايد جريمه بشن ماشینهای ارگانها هم همینطور. گواهينامه افراد بالاي هفتاد و دو سال هم بايد باطل بشه . و جريمه سرعت غير مجاز عبور از چراغ قرمز و ورود ممنوع و پارک دوبل بايد بيشترين افزايش داشته باشه همچنين پلاک هاي مخدوش