• یکشنبه / ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ / ۱۱:۲۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 94062918239
  • منبع : نمایندگی سمنان

انهدام شبکه قاچاق مواد مخدر در سمنان

انهدام شبکه قاچاق مواد مخدر در سمنان

ایسنا/سمنان فرمانده‌ی انتظامی استان سمنان از اجرای دو عملیات در 24 ساعت گذشته و انهدام یک شبکه‌ی حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: 11 سوداگر مرگ دستگیر و 240 کیلوگرم تریاک کشف شد.

فرمانده‌ی انتظامی استان سمنان از اجرای دو عملیات در 24 ساعت گذشته و انهدام یک شبکه‌ی حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: 11 سوداگر مرگ دستگیر و 240 کیلوگرم تریاک کشف شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی سمنان، سرهنگ «روح‌الامین قاسمی» افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی و پیگیرانه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، مأموریت یکی از شبکه‌های حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر لو رفت.

وی افزود: قاچاقچیان قصد انتقال شبانه یک محموله مواد مخدر از جنوب کشور و از محورهای کویری دامغان به شهرستان شاهرود را داشتند.

فرمانده‌ی انتظامی استان سمنان بابیان این‌که گروه‌های عملیاتی و اطلاعاتی جداگانه‌ای از مأموران انتظامی شهرستان‌های دامغان و شاهرود تشکیل شد، افزود: با شناسایی خودروهای حامل مواد مخدر و مسیر عبور این محموله اقدامات کنترلی پلیس اجرا شد.

به گفته‌ی قاسمی، عملیات دستگیری متهمان ساعت 6 صبح روز گذشته در ورودی شهرستان شاهرود آغاز و یک دستگاه خودروی پژو 405 به همراه چهار نفر متوقف شد.

وی تصریح کرد: خودروی دیگر قاچاقچیان که حامل محموله اصلی مواد بود قصد فرار از کمین‌گاه پلیس را داشت که با تیراندازی مأموران متوقف و 5 نفر دیگر از اعضای این شبکه بزرگ مواد مخدر دستگیر شدند.

این مسئول انتظامی با اشاره به کشف 137 کیلوگرم تریاک و 10 کیلوگرم شیره تریاک از خودروی پژو افزود: در ادامه عملیات یک دستگاه سواری پراید که نقش اسکورت محموله را بازی می‌کرد نیز متوقف و راننده 28 ساله آن دستگیر شد.

قاسمی با اشاره به انهدام شبکه‌ی بزرگ قاچاق مواد مخدر تصریح کرد: در این عملیات سه دستگاه خودروی سواری توقیف و دو تن از سوداگران مرگ براثر اصابت گلوله مجروح شدند.

وی به عملیات دیگر کشف مواد مخدر در استان سمنان طی 24 ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: با اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس یک دستگاه کامیون ولووی حامل مواد مخدر در محور جندق دامغان شناسایی شد.

این مسئول انتظامی گفت: در این عملیات مشترک که ساعت 20 جمعه بیست و هفتم شهریور و با همکاری مأموران انتظامی استان لرستان اجرا شد کامیون حامل کود شیمیایی مقابل پلیس‌راه «دامغان - جندق» متوقف شد.

قاسمی به کشف 93 کیلو و 800 گرم تریاک از قسمت بار خودرو اشاره و خاطرنشان کرد: این محموله از استان فارس بارگیری و به مقصد تهران درحرکت بود.

وی با تأکید بر ضرورت نظارت کامل پلیس بر محورهای کویری و شناسایی سوداگران مرگ قبل از ورود به حوزه استان سمنان خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی مبارزه با قاچاق مواد مخدر را به‌طورجدی دنبال می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha