• دوشنبه / ۹ شهریور ۱۳۹۴ / ۱۱:۴۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 94060905604
  • منبع : جمعیت هلال احمر

رییس سازمان امداد و نجات خبر داد

خرید آمبولانس‌های نجات در دستور کار هلال احمر

خرید آمبولانس‌های نجات در دستور کار هلال احمر

رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر تاکید کرد: به دستور رئیس جمعیت هلال احمر از محل ذخایر احتیاط، آمبولانس‌های نجات به منظور تجهیز ناوگان امدادی هلال احمر خریداری می‌شود.

رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر تاکید کرد: به دستور رئیس جمعیت هلال احمر از محل ذخایر احتیاط، آمبولانس‌های نجات به منظور تجهیز ناوگان امدادی هلال احمر خریداری می‌شود.

به گزارش سرویس حوادث خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر ناصر چرخساز در افتتاح ساختمان اداری امدادی جمعیت هلال احمر که صبح امروز در خمین برگزار شد، اظهارداشت: ساختمان اداری امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان خمین در کمتر از ۹ ماه آماده شد و به بهره‌برداری رسید و این مهم مرهون همکاری و همدلی همه جانبه مسئولان استانی و شهرستانی استان مرکزی است.

وی با بیان اینکه امیدواریم همکاری و همدلی مسئولان دولتی با هلال احمر در شهرستان خمین در تمامی استان‌ها و شهرستان‌ها تعمیم پیدا کند، تصریح کرد: پروژه‌های بسیاری در سراسر کشور به دلیل تامین نشدن بودجه در حال مستهلک شدن است و همکاری فرمانداری شهرستان خمین با این جمعیت الگوی مناسبی برای تعمیم در کشور است.

رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر به آموزش همگانی تمامی کارکنان ادارات در شهرستان خمین اشاره کرد و افزود: از فرمانداری می‌خواهیم تا زمینه ارائه آموزش‌های همگانی از سوی جمعیت هلال احمر در ادارات این شهرستان را فراهم کند تا ارائه آموزش‌های امدادی و نجات به کارکنان ادارات آغاز شود.

بنابر اعلام اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر، مرتضی سلیمی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه ساختمان اداری – امدادی جمعیت هلال احمر در زمینی به مساحت 7هزار و ۶۷۲ مترمربع با زیر بنای ۶۳۰ متر مربع در ۲ طبقه طی مدت ۸ ماه ساخته شد و شاهد بهره‌برداری از آن هستیم، گفت: این پروژه اداری – امدادی با اعتباری بالغ بر ۹۵۰ میلیون تومان ساخته شد.

وی در خصوص پروژه پایگاه امداد ونجات جاده ای خمین – اراک نیز گفت: محور خمین – اراک یکی از محورهای پرتردد محسوب می‌شود که به همین منظور احداث پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در این محور در دستور کار قرار گرفت.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی، طی سه ماه آینده این پایگاه مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha