• پنجشنبه / ۵ شهریور ۱۳۹۴ / ۱۴:۱۵
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 94060503254
  • منبع : نمایندگی مرکزی

با حضور آخوندی

باند دوم محور ساوه - بوئین‌زهرا افتتاح شد

باند دوم محور ساوه - بوئین‌زهرا افتتاح شد

وزیر راه و شهرسازی گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای آگاه ساختن مردم از اقدامات و خدمات دولت بوده و در این هفته یادآور می‌شویم که با تلاش بیشتر در خدمت مردم هستیم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای آگاه ساختن مردم از اقدامات و خدمات دولت بوده و در این هفته یادآور می‌شویم که با تلاش بیشتر در خدمت مردم هستیم.

به گزارش خبرنگار ایسنا در منطقه مرکزی، عباس آخوندی در مراسم بهره‌برداری از باند دوم محور ساوه - بوئین زهرا اظهار کرد: در این هفته در سراسر کشور طرح‌های مختلفی در حوزه‌های دریایی، ریلی، هوایی، زمینی، مسکن و شهرسازی به بهره‌برداری می‌رسد و در استان مرکزی نیز در حوزه‌های مختلف فعالیت‌های مختلفی همچون ارتقای ایستگاهی در حوزه ریلی و دو خطه کردن محور اراک به سمت بروجرد، قم و خمین در حال طراحی است.

وی افزود: یکی از مهمترین پروژه‌های قابل افتتاح استان در هفته دولت، لایتینگ فرودگاه اراک است.

آخوندی گفت: در حوزه بزرگراهی نیز یکی از مهمترین پروژه‌های استان محور ساوه - بوئین زهراست که یکی از پروژه‌های مهم شمالی- جنوبی کشور بوده و اهمیت آن از حمل و نقل حومه‌ای بیشتر است.

وی به قطعه الف باند دوم محور ساوه - بوئین‌زهرا که امروز به بهره‌برداری رسید، اشاره کرد و گفت: در همین قطعه روزانه به میزان 14 هزار خودرو ترافیک وجود دارد که 50 درصد آن ترافیک سنگین است.

به گزارش ایسنا، امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و جمعی از معاونان وی، علاوه بر پروژه محور ساوه - بوئین زهرا، شش پروژه دیگر در حوزه‌های مختلف ادارت کل زیر مجموعه شورای حمل و نقل استان مرکزی به بهره‌برداری می‌رسند.

این شش پروژه شامل افتتاح مسکن مهر در شهر مهاجران و همزمان در پنج شهر دیگر به تعداد 8728 واحد، افتتاح مجتمع خدماتی–رفاهی گندم‌زار واقع در کیلومتر 54 محور اراک-سلفچگان، افتتاح پروژه لایتینگ فرودگاه اراک، افتتاح احداث باند دوم محور اراک - خمین به طول 20 کیلومتر، افتتاح نوسازی و تطویل خطوط ایستگاه‌های قطار اراک و سواریان و سمنگان و باغیک، افتتاح احداث باند دوم اراک – فرمهین به طول هشت کیلومتر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۵ ۱۸:۱۸

تعريض و دو بانده کردن جاده اراک بروجرد از تقاطع روستاي خانه ميران تا سنجان اراک به علت کمبود اعتبارات متوقف شده و بايد هر چه زودتر براي آسفالت اين قطعه راهسازي اقدام شود..پيمانمار اين قطعه, سازمان همياري شهرداريها. کسب مجوز از بانک مرکزي براي فروش اوراق مشارکت شهرداري ها براي ساخت مترو اراک

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۵ ۱۸:۵۵

تعريض گردنه حادثه خيز نقره کمر در شهرستان تفرش..احداث مونوريل اراک.

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۸ ۲۰:۴۴

جاده اراک فرمهين بايد تعريض شود

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۹ ۱۷:۰۵

احداث بزرگراه اراک خرم آباد.

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۹ ۲۰:۱۵

چند بانده کردن جاده اراک خمين و تعريض جاده دليجان اصفهان

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۹ ۲۱:۳۶

بعد از پل پتروشيمي تا سنجان اراک. سمت چپ جاده يک شانه خاکي ايجاد شده که مربوط به تعريض اين جاده است ولي هنوز آسفالت نشده. لطفا سازمان همياري شهرداريها به عنوان پيمانکار و وزارت راه و شهرسازي به عنوان کارفرما نسبت به توقف اين پروژه راهسازي پاسخگو باشند.

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۱۲ ۲۰:۵۸

جاده خنداب بايد تعريض شود

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۱۳ ۱۶:۰۳

ساخت تقاطع غيرهم سطح سنجان بر جاده اصلي اراک پتروشيمي. تعريض زيرگذر قديمي و باريک سنجان

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۱۴ ۲۲:۰۹

ساخت تقاطع غيرهم سطح حاجي آباد بر جاده اصلي اراک قم

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۱۵ ۲۰:۲۲

تخصيص بودجه معاونت عمراني استانداري مرکزي براي تعريض و چند بانده کردن جاده اراک خمين

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۱۵ ۲۳:۲۲

اغلب پروژه هاي راهسازي ناتمام رها شده

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۱۶ ۰۹:۱۷

تکميل کنارگذر شرق اصفهان

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۱۶ ۱۰:۴۳

تکميل فرودگاه قم باعث توسعه شهرقم و سلفچگان و حسن آباد ميشود

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۱۸ ۲۱:۵۷

تطويل خطوط ريلي يعني چي ؟