• چهارشنبه / ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ / ۱۶:۰۳
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 94052112076
  • خبرنگار : 71457

وزیر خارجه فلسطین: شهرک‌سازی‌ها بدترین نوع تروریسم است

وزیر خارجه فلسطین: شهرک‌سازی‌ها بدترین نوع تروریسم است

وزیر خارجه فلسطین با بیان اینکه شهرک‌سازی‌های اسرائیل بدترین نوع تروریسم است، تاکید کرد که مقامات فلسطین برای ارائه پیش‌نویس قطعنامه جدیدی به شورای امنیت در حال رایزنی هستند.

وزیر خارجه فلسطین با بیان اینکه شهرک‌سازی‌های اسرائیل بدترین نوع تروریسم است، تاکید کرد که مقامات فلسطین برای ارائه پیش‌نویس قطعنامه جدیدی به شورای امنیت در حال رایزنی هستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه الاتحاد امارات، ریاض مالکی، وزیر خارجه فلسطین در دیدار با دیپلمات‌های سازمان ملل در فلسطین گفت که شهرک‌سازی بدترین نوع تروریسم است.

وی همچنین دیپلمات‌ها را در جریان آخرین تحولات سیاسی در اراضی اشغالی و تشدید اقدامات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها، دارایی‌ها و مقدساتشان قرار داد.

وزیر خارجه فلسطین از این دیپلمات‌ها خواست تا کشورهایشان تدابیری را برای مجازات اسرائیل اتخاذ کرده و با اسرائیل به عنوان دولتی که خود را فراتر از قوانین بین‌المللی می‌بیند، تعامل نکنند.

مالکی عنوان داشت که اقدامات دولت رژیم صهیونیستی حکایت از آن دارد که این رژیم هیچ تصمیمی برای پایان اشغالگری‌ها ندارد و نه تنها آماده توقف فعالیت‌های شهرک‌سازی‌اش و پایان دادن به اقدامات شهرک‌نشین‌ها نیست، بلکه به شهرک‌نشین‌ها نیز برای ارتکاب جنایت‌هایشان کمک کرده و آنها را برای انجام این اقدامات تحریک می‌کند.

در همین حال، ریاض مالکی در کنفرانسی خبری در مقر وزارت خارجه فلسطین در رام‌الله گفت که فلسطین رایزنی‌های خود را در سطح گسترده با کشورهای عربی و در شورای امنیت آغاز کرده است تا پیش‌نویس قطعنامه جدیدی را برای پایان اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی ارائه دهد و حمایت بین‌المللی را برای مردم فلسطین فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد که طرح‌های فرانسه بخشی از این مناقشات است.

فرانسه در مارس گذشته اعلام کرد که برای صدور قطعنامه‌ای از شورای امنیت جهت پیشبرد روند صلح تلاش می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha