• یکشنبه / ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ / ۰۹:۱۰
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 94051810005
  • خبرنگار : 71496

تظاهرات در آمریکا و آلمان در محکومیت نوزادسوزی صهیونیست‌ها

تظاهرات در آمریکا و آلمان در محکومیت نوزادسوزی صهیونیست‌ها

فلسطینیان مقیم آمریکا و فعالان خارجی تظاهراتی را در مرکز شهر شیکاگو در محکومیت جنایت نوزاد سوزی صهیونیست‌های اشغالگر در شهر نابلس؛ برگزار کردند.

فلسطینیان مقیم آمریکا و فعالان خارجی تظاهراتی را در مرکز شهر شیکاگو در محکومیت جنایت نوزاد سوزی صهیونیست‌های اشغالگر در شهر نابلس؛ برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) شرکت کنندگان در این تظاهرات که پرچم‌های فلسطین و پلاکاردهایی در حمایت از ملت فلسطین را در دست داشتند، از دولت آمریکا خواستند دست از حمایت مالی و لوجستیکی از رژیم اشغالگر و نژاد پرست صهیونیستی بکشد. آن‌ها همچنین جنایت نوزاد سوزی صهیونیست‌ها در نابلس را به شدت محکوم کردند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، تظاهرات کنندگان از جامعه بین‌الملل خواستند سیاست‌های دوگانه خود را کنار گذاشته و بیش از این از جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس و شهرک نشینان تندرو و تروریست علیه ملت مظلوم فلسطین چشم پوشی نکنند و عاملان جنایت سوزانده شدن علی سعد دوابشه، نوزاد شیرخواره فلسطینی را بازداشت و در دادگاه‌های بین‌المللی محاکمه کنند.

در همین راستا، عضو شورای فلسطینی-آمریکایی در سخنانی تصریح کرد که فلسطینیان مقیم آمریکا به شدت جنایتهای صیهونیست‌ها در اراضی اشغالی را محکوم کرده و از دولت آمریکا می‌خواهند دست از حمایت مالی و لوجستیکی از رژیم فاشیستی صهیونیستی بکشد.

فادی زناید اظهار داشت که شهادت علی دوابشه به این شکل فجیع دلیل قاطعی بر خوی نژاد پرستانه و جنایتکارانه صهیونیست‌ها و تمایل آنان به سمت خونریزی و خشونت است.

از سوی دیگر، غسان برکات، فعال سیاسی و عضو شورای ملی فلسطین تصریح کرد که زمان آن رسیده تا جامعه بین‌الملل به حمایت زنان، کودکان و سالخوردگان فلسطینی در برابر صهیونیست‌های جنایتکار و اشغالگر که هیچ حقی برای ملت فلسطین قائل نیستند، برخیزد.

همچنین کریم خطیب، فعال فلسطینی مقیم آمریکا نیز بیان کرد که جنایتهای شهرک نشینان صهیونیست تحت حمایت مستقیم دولت تندرو و تروریست بنیامین نتانیاهو انجام می‌گیرد. وی از جامعه جهانی خواست به مسئولیت‌های خود در این باره عمل کرده و عدالت را در حق ملت فلسطین برقرار کنند.

تظاهرات و تجمع اعتراض آمیز در آلمان در محکومیت جنایت نوزاد سوزی صهیونیست ها

09/08/2015 - 11:33 ق.ظ

برلین مرکز اطلاع رسانی فلسطین

بسیاری از شهرهای آلمان صحنه برگزاری تظاهرات ها و فعالیت هایی مردمی در محکومیت جنایت شهرک نشینان صهیونیست در شهرک دوما واقع در نابلس بود که به شهادت علی سعد دوابشه نوزاد شیرخواره فلسطینی و پدر وی و مجروح شدن 2 تن دیگر از اعضای خانواده اش منجر شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، فلسطینیان مقیم آلمان به نشانه محکومیت نوزاد سوزی صهیونیست های تروریست تجمع و تظاهرات هایی را در برخی شهرهای آلمان از جمله برلین، هامبورگ، اسن، اشتوتگارت و دیگر شهرهای آلمان برگزار کردند.

اقلیت فلسطینی مقیم آلمان، انجمن زنان فلسطینی در آلمان و انجمن جوانان آلمانی حامی فلسطین" تجمع گسترده ای را در برلین پایتخت آلمان در محکومیت جنایت نوزاد سوزی صهیونیست ها برگزار کرده و ادامه جنایت های نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست علیه ملت فلسطین در کرانه باختری و قدس اشغالی را به شدت محکوم کردند.

در همین راستا، دکتر سهیل ابو شماله رئیس اقلیت فلسطینی مقیم آلمان در سخنانی دولت رژیم صهیونیستی را مسئول این جنایت هولناک اعلام و تاکید کرد که این رژیم سال هاست که از تجاوزات و جنایت های شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینیان چشم پوشی می کند و هیچ اقدامی برای مقابله با آن ها انجام نمی دهد.

همچنین در شهر هامبورگ نیز انجمن فلسطینیان مقیم آلمان تجمعی را در مرکز این شهر برگزار کرده و جنایت شهرک نشینان صهیونیست در شهرک دوما واقع در نابلس را به شدت محکوم کرد.

شرکت کنندگان در این تجمع از دولت آلمان و اتحادیه اروپا خواستند تصمیماتی فوری برای حمایت از ملت فلسطین در برابر تجاوزات و جنایت های نظامیان ارتش و شهرک نشینان صهیونیست اتخاذ کنند.

مهندس فادی طایش نائب رئیس انجمن فلسطینیان مقیم آلمان در سخنانی مسئولیت کامل این جنایت وحشیانه را متوجه رژیم صهیونیستی دانست و خواستار بازداشت و مجازات فوری عاملان نوزاد سوزی در نابلس در دیوان کیفری بین المللی شد.

شهر اسن در غرب آلمان یکی دیگر از شهرهایی بود که شاهد برپایی تظاهرات و فعالیت های گسترده مردمی به نشانه محکومیت این جنایت فجیع بود. شرکت کنندگان در این تظاهرات عکس های علی دوابشه نوزاد سوزانده شده و پرچم های فلسطین را در دست داشتند.

تجمع کنندگان در شهر اسن از دولت آنجلا مرکل صدراعظم آلمان و اتحادیه اروپا خواستند رژیم صهیونیستی را به منظور جلوگیری از ادامه جنایت های شهرک نشینان در کرانه باختری و قدس تحت فشار قرار دهد.

شرکت کنندگان در این تجمع بیانیه هایی را نیز میان عابران پخش می کردند که در آن مفصلا توضیحاتی در مورد جنایت نوزاد سوزی صهیونیست ها ارائه شده و بر ضرورت تحرک تمامی طرف ها برای واداشتن دولت آلمان به انجام اقداماتی فوری برای حمایت از ملت فلسطین در برابر جنایت های نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست تاکید شده بود.

همچنین در جنوب غرب آلمان نیز تظاهرات های گسترده ای به ویژه در شهر اشتوتگارت در محکومیت نوزاد سوزی صهیونیست ها برگزار شد.

شرکت کنندگان در این تظاهرات ضمن محکوم کردن جنایت نوزاد سوزی و دیگر جنایت های شهرک نشینان تندرو یهودی علیه ملت فلسطین، ابراز امیدواری کردند که اتحادیه اروپا و جامعه بین الملل برای پایان بخشیدن به تجاوزات صهیونیست ها علیه فلسطینیان و جنایت های شهرک نشینان به ویژه علیه ساکنان قدس و کرانه باختری وارد عمل شده و تصمیماتی جدی و سازنده اتخاذ کنند.

جنایت نوزاد سوزی صهیونیست ها در نابلس واکنش گسترده محافل جهانی را در پی داشته و کشورهتای زیادی این جنایت وحشیانه را محکوم کرده و خواستار شناسایی و محاکمه فوری عاملان آن شده اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha