• یکشنبه / ۴ مرداد ۱۳۹۴ / ۱۳:۰۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94050401697
  • خبرنگار : 71234

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی؛

توضیح درباره دلیل واردات لاستیک های چینی و تولید بنزین یورو 4

توضیح درباره دلیل واردات لاستیک های چینی و تولید بنزین یورو 4

توضیح در مورد دلیل تولید بنزین یورو 4 در پتروشیمی ها، علت اعطای جواز برای واردات لاستیک های بی کیفیت چینی و لزوم تامین اعتبار جهت جبران خسارت سیل در استان های شمالی از جمله تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی است.

توضیح در مورد دلیل تولید بنزین یورو 4 در پتروشیمی ها، علت اعطای جواز برای واردات لاستیک های بی کیفیت چینی و لزوم تامین اعتبار جهت جبران خسارت سیل در استان های شمالی از جمله تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، محمد دهقان عضو هیأت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان را در پایان جلسه علنی امروز ( یکشنبه ) قرائت کرد که به شرح زیر است:

شیری علی آبادی نماینده هشترود به وزیر نیرو: توضیح در مورد علت عدم حل مشکل آب بهداشتی حوزه انتخابیه.

طبیب زاده نماینده تهران به وزیر نفت : توضیح در مورد علت تولید بنزین یورو 4 در پتروشیمی ها علیرغم ادعای وزارت نفت مبنی بر آلایندگی زیست محیطی این نوع بنزین، به وزیر صنعت‌ معدن و تجارت : توضیح علت اعطای جواز برای ورود لاستیک های بی کیفیت چینی، به وزیر جهاد کشاورزی: توضیح علت عدم پرداخت مطالبات چای کاران.

آقاجری نماینده بندر ماهشهر به وزیر راه و شهرسازی : لزوم حل مشکلات مسکن مهر حوزه انتخابیه.

مقیمی نماینده بهشهر به وزیر نفت: توضیح علت عدم اجرای دستور وزیر راجع به حفاری در دریای خزر توسط مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران.

مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر صنعت، معدن و تجارت: لزوم چاره اندیشی راجع به راه های افزایش صادرات فرش ماشینی در راستای بهبود تعادل بازار عرضه و تقاضای داخلی این صنف .

جعفری نماینده بجنورد به وزیر اقتصاد: توضیح علت عدم اجرای قانون راجع به پذیرش یک ضامن برای تسهیلات کمتر از 10 میلیون تومان از سوی بانک های عامل و توضیح علت عدم پذیرش ضمانت زنجیره ای برای روستاییان در مورد مسکن روستاییان.

خان محمدی نماینده ابهر به وزیر ورزش وجوانان: لزوم احترام به نمایندگان و اختصاص وقت مناسب برای حل مشکلات حوزه های انتخابیه نمایندگان .

فلاحی نماینده اهر و هریس به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تکمیل جاده اهر به تبریز.

جعفری نماینده خلخال به وزیر راه و شهرسازی :‌ضرورت ایمن سازی تمامی جاده های ارتباطی شهرستان های خلخال و کوثر و نسبت گاردریل و خط کشی و روشنایی و روکش آسفالت و لکه گیری این روستاها.

نیازآذری نماینده بابل به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در احداث پل روستاهای حوزه انتخابیه که در اثر سیل اخیر تخریب شده اند، به وزیر کشور: با توجه به سیل اخیر در مازندران و شهرستان بابل که حدود 50 میلیارد تومان خسارت دیده است لازم است برای تامین اعتبار جهت جبران خسارت تسریع شود.

سلطانی صبور نماینده رزن به رئیس جمهور :‌تسریع در پرداخت پول گندم کشاورزان استان همدان.

ندیمی نماینده لاهیجان به وزیر نیرو: تخصیص منابع مورد نیاز ارزی و ریالی از کمک های هشت میلیارد دلاری جهت جلوگیری از سرازیر شدن آب های استان های شمالی در مرزهای آبی خزر و همچنین پیگیری کیفیت نفوذ فاضلاب به مزارع مردم و کشاورزان .

آقامحمدی نماینده خرم آباد به وزیر جهاد کشاورزی: جلوگیری از فروش و تغییر کاربری زمین های مرکز آموزش کشاورزی بروجرد.

حسینی صدر نماینده خوی به وزرای کشور و اقتصاد : لزوم رفع مشکلات مردم در بازارچه مرزی حوزه انتخابیه.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha