• یکشنبه / ۲۱ تیر ۱۳۹۴ / ۱۰:۵۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94042111266
  • منبع : نمایندگی کرمان

« دبه آمریکایی »

« دبه آمریکایی »

نماینده شهرستان‌های کهنوج، منوجان، قلعه گنج، فاریاب و رودبار در مجلس گفت: قابل پیش‌بینی است اگر آمریکا در لحظات آخر تعبیر دبه درآورد و عقب‌نشینی کند.

نماینده شهرستان‌های کهنوج، منوجان، قلعه گنج، فاریاب و رودبار در مجلس گفت: قابل پیش‌بینی است اگر آمریکا در لحظات آخر تعبیر دبه درآورد و عقب‌نشینی کند.

حجت الاسلام محمدرضا امیری کهنوج در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه کویر، درباره روند مذاکرات هسته‌ای ایران با 1+5 اظهار کرد: از اول هم کارشکنی غربی‌ها قابل پیش‌بینی بود، به دلیل این‌که آمریکایی‌ها معمولا و به شدت تحت تاثیر فشارهای صهیونیست‌ها تصمیم می‌گیرند و نخست‌و‌زیر اسرائیل به هیچ وجه رضایتی به این توافق ندارد.

وی افزود: گرچه مذاکرات ادامه دارد، اما حداقل نتیجه‌ای که می تواند داشته باشد این است که افکار جهانی به این مسئله پی می‌برند که ملت ایران و تصمیم‌گیران اصلی نظام جمهوری اسلامی هیچ وقت به دنبال جنگ‌افروزی و عناد با کشورهای دیگر نبوده و ملتی صلح‌طلب و اهل اخلاق و رفتار درست با همه جوامع و انسان‌ها بوده و هست.

وی تصریح کرد: اگر مذاکرات حتی علی‌الظاهر منجر به شکست بشود، برگ برنده‌ای برای ملت و دولت ایران و حکومت اسلامی خواهد داشت.

این نماینده مجلس اظهار کرد: ملت ایران در طول 36 سال به این نتیجه رسیده که تنها راه استمرار و ماندگاری نظام و ادامه راه شهدا و امام(ره) در چند نکته نهفته است؛ نخستین نکته مهم اطاعت و پیروی از مقام معظم رهبری به عنوان سکاندار کشتی انقلاب است که ایشان هم آینده را خوب تشخیص می‌دهند و هم مسلط بر اوضاع کنونی کشورمان و سایر کشورها هستند. نکته دیگر این است که راه ماندگاری نظام، ایستادگی و مقاومت در مقابل استکبار و کسانی است که واقعا ثابت کرده‌اند قابل اعتماد نیستند. مانند آمریکا، اسرائیل و انگلیس و هرچه ما اعتماد کردیم، آن‌ها طبل بی‌اعتمادی‌شان را به صدا درآوردند.

وی تصریح کرد: مسئله مهم دیگر این است، همه کسانی که در نظام اسلامی مسوولیت دارند، از پشتوانه استوار و محکم مردمی خوب استفاده کنند، در روز قدس شاهد حضور میلیونی مردم در این هوای گرم (در برخی شهرها دمای بالای 50 درجه) بودیم و حضور مردم این پیام را دارد که بهترین منبعی است که مسوولان نظام می‌توانند تکیه گاه خود قرار بدهند و با این پشتوانه عظیم می‌توانند افکار انقلابی و اسلامی خود را جلو ببرند و به کرسی بنشانند.

وی اظهار کرد: مسوولان باید به این مسئله مهم توجه کرده و کشورمان را با تکیه بر منابع داخلی به ویژه منابع انسانی آن بسازند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha