• یکشنبه / ۲۱ تیر ۱۳۹۴ / ۱۰:۴۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 94042111243

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز جوانان مطرح کرد

مسابقات بین‌المللی و اردوهای طولانی مدت مهم‌ترین نیاز پینگ‌پنگ‌بازان جوان

مسابقات بین‌المللی و اردوهای طولانی مدت مهم‌ترین نیاز پینگ‌پنگ‌بازان جوان

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز جوانان ایران می‌گوید حضور در رقابت‌های بین‌المللی و برپایی اردوهای طولانی مدت می‌تواند سبب ارتقای سطح پینگ‌پنگ بازان رده‌های پایه شود.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز جوانان ایران می‌گوید حضور در رقابت‌های بین‌المللی و برپایی اردوهای طولانی مدت می‌تواند سبب ارتقای سطح پینگ‌پنگ بازان رده‌های پایه شود.

محسن شیشه‌گرها در گفت‌وگو با ایسنا به رقابت‌های جوانان جهان اشاره کرد و گفت: این رقابت‌ها در سطح بسیار بالایی برگزار شد و برترین پینگ‌پنگ‌بازان جوان جهان در این رقابت‌ها حاضر بودند و به نظرم جوانان ایران نیز نتیجه قابل قبولی کسب کردند.

او ادامه داد: این رقابت‌ها سبب افزایش تجربه جوانان پینگ‌پنگ‌باز ایران شد تا در رقابت‌های آسیایی مالزی که اواخر تیرماه برگزار می‌شود از آمادگی بیشتری برخوردار باشند.

سرمربی تیم ملی جوانان ایران با بیان اینکه اعزام‌های بیشتر سبب ارتقای کیفیت ملی‌پوشان می‌شود، اظهار کرد: هرچقدر جوانان ملی‌پوش ایران به رقابت‌های بیشتری اعزام شوند، از تجربه بیشتری برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی برخوردار می شوند، البته ما به بحث‌های مالی فدراسیون نیز توجه داریم و می‌دانیم که با محدودیت‌هایی روبه‌رو است.

شیشه‌گرها خاطرنشان کرد: البته قرار است به زودی بازیکنانی از کره شمالی برای تمرین کردن با جوانان ملی‌پوش وارد ایران شوند که به نظرم زمینه پیشرفت آن‌ها را مهیا می‌کند.

او اضافه کرد: اگر بخواهیم در تنیس روی میز پیشرفت کنیم باید بر روی استعدادهای پایه توجه کنیم و بر روی آن‌ها سرمایه‌گذاری ویژه کنیم. اگر در طول سال 7 تا 8 تورنمنت بین‌المللی برویم قطعا پیشرفت بسیاری خواهیم کرد. البته فدراسیون تلاش بسیاری برای سرمایه‌گذاری بر روی سنین پایه می‌کند و به نظرم روند خوبی برای توجه به آن‌ها در نظر گرفته شده است.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز جوانان ایران به حضور ملی‌پوشان در لیگ برتر اشاره کرد و گفت: اکثر جوانان ملی‌پوش در تیم‌های لیگ برتری حضور دارند و حتی شاهد حضور یک تیم با عنوان "آینده‌سازان" در لیگ برتر بودیم که از بهترین بازیکنان جوان و نوجوان تشکیل شده است.

شیشه‌گرها افزود: برگزاری اردوهای طولانی مدت نیز یکی از نیازهای جوانان ملی‌پوش است. اینکه جوانان ملی‌پوش در طول سال همواره درگیر تمرین‌ها باشند، می‌تواند کمک زیادی به پیشرفت آن‌ها کند.

او اضافه کرد: مطمئن باشید با سرمایه‌گذاری بر روی جوانان و نوجوانان می‌توانیم شاهد ظهور پینگ‌پنگ‌بازانی چون نوشاد عالمیان باشیم و با قاطعیت می‌گویم پینگ‌پنگ‌بازان ایرانی توانایی بالایی برای حضور در سطوح برتر جهانی دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha