• جمعه / ۱۹ تیر ۱۳۹۴ / ۱۷:۰۷
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94041910300
  • منبع : نمایندگی سمنان

سردار شعبانی: دکترین امنیتی ما مبتنی بر دفاع است

معاون مجتمع آموزشی امام حسین(ع) سپاه و یکی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران گفت: دکترین امنیتی ما در عصر غیبت مبتنی بر دفاع است.

معاون مجتمع آموزشی امام حسین(ع) سپاه و یکی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران گفت: دکترین امنیتی ما در عصر غیبت مبتنی بر دفاع است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،منطقه سمنان، سردار محمدشعبانی جانشین دانشگاه امام حسین(ع) تهران در جمع راهپیمایان شاهرودی، با تمجید از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: نظام در عصر غیبت دفاع را در دستور کار خود قرار داده تا پس از ظهور ولی‌عصر(عج) صاحب حقیقی این نظام،در خصوص هجوم به دشمنان اسلام تصمیم‌گیری کنند.

وی از دروغ بزرگ ساخت سلاح اتمی توسط ایران به عنوان یک اصل بی‌منطق یاد کرد و افزود: رهبری معظم انقلاب در خصوص سلاح‌های هسته‌ای و کشتارجمعی فتوا صادر فرموده و بر اساس این فتوا ، ایران اسلامی هرگز به دنبال بمب هسته‌ای نخواهد رفت.

وی با اشاره به حمایت‌های معنوی جمهوری اسلامی از مظلومان عالم و خصوصا مردم مظلوم فلسطین، خاطرنشان کرد: اراده نظام اسلامی ما، از بدو شکل‌گیری بر فریاد زدن بر سر ظالمان و دفاع از مظلومان بوده است.

جانشین دانشگاه امام حسین(ع) تهران، با اشاره به این فرمایش امام راحل که فلسطین، مسئله اصلی جهان اسلام است، خاطرنشان کرد: حضور حماسی امروز شما مردم مسلمان و روزه‌دار، دلیلی بر تایید این فرمایش حضرت امام (ره)است.

وی به بررسی تاریخ قوم یهود پرداخت و خاطرنشان کرد: یهودی‌ها در بسیاری از جنگ‌ها و خونریزی‌ها از صدر اسلام تاکنون دست داشته‌اند.

وی تشکیل رژیم اشغالگر قدس از سوی صهیونیست‌ها با کمک دنیای استکبار را یادآور شد و گفت: پدیدآوردن داستان غیرواقعی هولوکاست نیز در ادامه این نقشه و ترفند آژانس یهود در آن زمان بود تا جمعیتی برای به اصطلاح سرزمین موعود خود دست و پا کنند.

شعبانی به آرزوی دیرسال صهیونیست‌ها برای داشتن وطن اشاره و تصریح کرد: بی‌تردید به لطف خداوند و با همت شیرمردان و شیرزنان مسلمان فلسطینی، صهیونیست‌ها به این آرزو نخواهند رسید و همچنان مردان و زنان مبارز فلسطینی خواب را بر چشم صهیونیست‌های نژادپرست حرام خواهد کرد.

وی با اذعان به این‌که «صهیونیست‌ها، نمی‌توانند در منطقه‌ بمانند»، افزود: امروز آژانس یهود نیز خود به این واقعیت رسیده است که نمی‌توانند در فلسطین بمانند.

وی به آخرین جنگ بین اشغالگران قدس و مردم مظلوم غزه اشاره و اظهار کرد: در همین جنگ با وجود نابرابر بودن آن ،مردم غزه خسارات زیادی به اسرائیلی‌ها وارد کردند.

شعبانی از رژیم غاصب اسرائیل به عنوان منزوی‌ترین کشور منطقه یاد کرد و افزود: از طرفی فلسطینی‌ها نیز از انتفاضه سنگ به انتفاضه موشک رسیدند.

وی با بیان این‌که «اسرائیل در قواره دشمنی با جمهوری اسلامی ایران نیست»، تصریح کرد: اسرائیل در صورت دست زدن به هر اقدامی با پاسخی دندان‌شکن مواجه خواهد شد و تلاویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.

وی با تقدیر از مقاومت‌های تیم مذاکره‌کننده ایرانی یادآور شد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری نیز بارها فرموده‌اند همواره در زیر دستکش مخملی امریکا، دستی چدنی قرار داشته است.

جانشین دانشگاه امام حسین(ع) تهران، با تجلیل از مواضع اخیر دکتر ظریف وزیر خارجه کشورمان، خاطرنشان کرد: ایستادگی‌های تیم هسته‌ای و خصوصا وزیر خارجه کشورمان در مقابل زیاده خواهی‌های غربی‌ها و خصوصا فرانسه و آمریکا جای تحسین دارد و باید به این دیپلماسی آفرین گفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha