• جمعه / ۱۹ تیر ۱۳۹۴ / ۱۷:۲۷
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94041910310
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

از فضای مجازی برای آگاهی‌بخشی به مردم دنیا استفاده کنیم

از فضای مجازی برای آگاهی‌بخشی به مردم دنیا استفاده کنیم

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان با بیان این‌که «روز جهانی قدس اختصاص به کشور و منطقه خاصی ندارد»، گفت: باید در این روز دنیا را متوجه ظلم و جنایات رژیم صهیونیستی و حامیانش کنیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان با بیان این‌که «روز جهانی قدس اختصاص به کشور و منطقه خاصی ندارد»، گفت: باید در این روز دنیا را متوجه ظلم و جنایات رژیم صهیونیستی و حامیانش کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کرمانشاه، آیت‌الله حسن ممدوحی در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در کرمانشاه، گفت: صهیونیست‌ها می‌ خواهند افکار عمومی دنیا را از مساله فلسطین منحرف کنند و ذهن مردم را از جنایات‌شان در فلسطین، لبنان و غزه دور کنند، اما روز جهانی قدس این یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران افکار عمومی دنیا را متوجه موضوع فلسطین می‌کند. در این روز باید با آگاهی‌بخشی به همه آزادگان جهان در خصوص جنایات اسراییل، بر گسترش انزجار و تنفر از این رژیم جعلی در جهان بیافزاییم.

وی افزود: یکی از سیاست‌های رژیم صهیونیستی این است که سردمداران برخی کشورهای اسلامی را در مقابل جنایات‌شان وادار به سکوت کند.

وی دست زدن به اقدامات تروریستی را از دیگر سیاست‌های رژیم صهیونیستی دانست و با بیان این‌که :داعش مولود منفور رژیم صهیونیستی است»، گفت: باید به جهانیان بفهمانیم که عامل اصلی به راه انداختن این جنگ‌ها و کشت‌و‌کشتارها کیست و چه کسانی از آن سود می‌برند.

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ایجاد تفرقه بین مسلمانان از طرق مختلف از جمله شبکه‌های ماهواره‌ای را از دیگر سیاست‌های رژیم صهیونیستی برشمرد و اظهار کرد: امروز دشمنان قدرت واقعی اسلام را درک کرده‌اند؛ لذا بدنبال ایجاد تفرقه در دنیای اسلام هستند. آن‌ها بدنبال دور کردن جوانان ما از اسلام واقعی هستند و می‌خواهند نسلی رها شده تربیت کنند و در این راه از انواع ابزارها از جمله ماهواره و اینترنت استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به استفاده دشمنان از فضاهای مجازی برای دور کردن جونان ما از اسلام واقعی، گفت: ما نیز باید از این فضاها برای آگاهی بخشی به مردم دنیا در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی استفاده کنیم و مردم دنیا را با اصل اسلام و اسلام واقعی آشنا سازیم و پیام اسلام را به گوش آن‌ها برسانیم.

وی همچنین با محکوم کردن جنایات آل سعود در تجاوز به یمن، گفت: در نبرد یمن شاهد دلاوری رزمندگان یمنی هستیم که با تعهد الهی با متجاوزین می‌جنگند و این به واسطه الهام گرفتن آنان از اسلام واقعی است و به فضل پرودگار بزودی شاهد پیروزی آنان خواهیم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha