• یکشنبه / ۱۴ تیر ۱۳۹۴ / ۱۱:۴۹
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 94041407862
  • خبرنگار : 71121

لوگوی فیس‌بوک تغییر کرد

لوگوی فیس‌بوک تغییر کرد

باوجود تمام سوابق و دستاوردهای تاثیرگذار فیس‌بوک، لوگوی این شبکه اجتماعی همیشه بدون تغییر مانده است اما این شرکت تصمیم گرفته دستی به سر و روی آن بکشد.

باوجود تمام سوابق و دستاوردهای تاثیرگذار فیس‌بوک، لوگوی این شبکه اجتماعی همیشه بدون تغییر مانده است اما این شرکت تصمیم گرفته دستی به سر و روی آن بکشد.

به گزارش ایسنا به نقل از ورج، تغییرات اعمال شده در لوگوی جدید فیس‌بوک چندان عمده نیستند و صرفا لوگوی قدیمی به شکلی کمتر متمایز نسبت به قبل تایپ شده و مهمترین وجه تمایز، تغییر حرف "a" به "ɑ" است.

فیس بوک

در لوگوی جدید همچنین فضای رنگ سفید بیشتر و حروف باریک تر شده که احتمالا تلاشی برای خواناتر شدن لوگو در گوشی‌های همراه دارای وضوح کمتر است.

جاش هیگینز از مسوولان فیس بوک می‌گوید: این شرکت تصمیم گرفت لوگوی خود را به‌روزرسانی کند تا حس دوستانه‌تر و ملموس‌تری را به کاربر القا کند.

وی افزود: بسیاری از تغییرات مورد بررسی قرار گرفت اما در نهایت ظاهر ساده و آشنای لوگوی قبلی ترجیح داده شد و صرفا تغییرات کمی در آن اعمال شد.

هویت جدید فیسبوک به زودی در سایتهای مختلف این شبکه اجتماعی و اپلیکیشن‌های آن ظاهر خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha