برند کاله به جمع 50 برند تعیین کننده صنایع غذایی راه یافت.
به گزارش سرویس بازار ایسنا، بسیاری از برندهای صنایع غذایی بستهبندیشده در آسیا و اقیانوسیه در یک دهه اخیر، نقش بسیار مهم و تعیینکنندهای را در تنوعبخشی، رشد و توسعه بازار جهانی، برعهدهگرفتهاند.
سایت خبری غذای استرالیا (Australian Food News) اعلام کرد: بر اساس بازارسنجیهای شرکت بینالمللی تحقیقات بازار یورو مانیتور (Euromonitor)، برند کاله در کنار برندهایی شناختهشده و جهانی همچون دنون، نستله، مگی، ام و ام، کلاگز، لییز، ، ریگلیز، ، کنور، نوتلا و ... در ردیف پنجاه برند تعیینکننده صنعت غذای جهان قرارگرفته و در بین این رقبای قدرتمند، جایگاه چهل و هشتم را به خود اختصاص داده است.
بر اساس گزارش این سایت که آمار سال 2004 را با 2015 مقایسه کرده، پیشرفت برند ایرانی «کاله» که از رتبه زیر پنجاه به رتبه 48 ارتقا یافته را میتوان مشاهده کرد.
گفتنی استگروه صنایع غذایی سولیکو (سلیمانی کمپانی)، فعالیت خود را در سال 1352 با اخذ نمایندگی شرکتهای خارجی آغاز و پسازآن در سال 1356 تولید فراوردههای گوشتی را در یک کارگاه کوچک همبرگرسازی در یکی از محلههای قدیمی و اصیل تهران (خیابان آذربایجان) آغاز کرد؛ پس از آن، با تلاشی شبانهروزی و مصرانه اقدام به توسعه صنعت غذای بستهبندیشده در ایران کرد، بهطوریکه امروز با تولید بیش از 3هزار تن در روز فراورده لبنی و فراوردههای گوشتی و غذاهای آماده منجمد، تولید انواع نوشیدنیهای طبیعی، محصولات مختلف بستنی، دسر، سس، شکلات و اولین نان فاقد گلوتن، نقش مهمی در تأمین سبد غذایی مصرفکننده ایرانی و کشورهای حوزه خلیجفارس، آسیای میانه و اروپای شرقی چون عراق، امارات، سوریه، لبنان، ترکمنستان، ارمنستان، گرجستان، بلاروس، اوکراین و مولداوی دارد.
انتهای پیام
نظرات