• دوشنبه / ۱ تیر ۱۳۹۴ / ۱۳:۵۶
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 94040100483
  • خبرنگار : 71486

جهانیان: پورحیدری سرپرست استقلال است/ بهتر از افشارزاده برای مدیرعاملی سراغ نداریم

جهانیان: پورحیدری سرپرست استقلال است/ بهتر از افشارزاده برای مدیرعاملی سراغ نداریم

عضو هیات مدیره استقلال می‌گوید پورحیدری سرپرست استقلال است و بهتر از افشارزاده نیز گزینه‌ای برای مدیرعاملی استقلال سراغ نداریم.

عضو هیات مدیره استقلال می‌گوید پورحیدری سرپرست استقلال است و بهتر از افشارزاده نیز گزینه‌ای برای مدیرعاملی استقلال سراغ نداریم.

به‌ گزارش ‌ایسنا‌، شهاب جهانیان درباره این که در نبود مقداد نجف‌نژاد باز هم رییس هیات مدیره استقلال مشخص نشد، اظها‌ر کرد: چهارشنبه ساعت یازده صبح جلسه هیات مدیره برگزار و قطعا در آن جلسه رییس هیات مدیره و سخنگو مشخص خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این اتفاقات در روند آماده‌سازی تیم مشکلاتی را به وجود نمی‌آورد، گفت: این اتفاقات دخالتی در جذب بازیکن ندارد؛ چرا که هیات مدیره در اتفاقات باشگاه نظارت می‌کند و دخالتی در موضوع ندارد.

عضو هیات مدیره استقلال درباره واکنش هو‌اد‌ا‌ران به بازگشت بعضی از بازیکنان سابق استقلال به این تیم گفت: مظلومی مسئول مستقیم جذب بازیکن است و از همه می‌خواهم اجازه دهند او با دقت کارش را انجام دهد. اظهارنظر سایر افراد درباره بازیکنان مردود است.

جهانیان در پاسخ به این سوال که تا کی افشارزاده، مدیر‌عامل استقلال است، اظها‌ر کرد: در حال‌ حاضر بهتر از افشارزاده در استقلال نیست و با قدرت از او حمایت خواهیم کرد.

وی درباره سرپرست باشگاه گفت: منصور پورحیدری، سرپرست باشگاه است تا زمانی که شخص دیگری را انتخاب کنیم.

جهانیان در پاسخ به این سوال که آیا پورحیدری موظف است کارهای تدارکات تیم را هم انجام دهد، تصریح کرد: پورحیدری به نوعی مدیر محسوب می‌شود و سرپرست زیر نظر او کار می‌کند. این گونه نیست که او مسئول تدارکات باشد.

عضو هیات مدیره استقلال درباره وضعیت اقتصادی باشگاه در جذب بازیکن نیز گفت: مشکلی از بابت جذب بازیکن نداریم. به گونه‌ای در نقل و انتقالات عمل خواهیم کرد که به وزارتخانه هم فشاری وارد نشود.

وی درباره تامین منابع مالی گفت: بخش عمده منابع مالی را اسپانسر پرداخت خواهد کرد و در کنار آن هم وزارت ورزش و جوانان هم کمک‌هایی را انجام خواهد داد. به زودی اسپانسر تیم را مشخص خواهیم کرد.

انتها‌ی‌ پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۴-۰۱ ۱۴:۴۸

بهتر از افشار زاده سراغ دارم اسمشم آقاي فشارزاده است