• یکشنبه / ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ / ۱۱:۴۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94033117678
  • خبرنگار : 71184

نماینده ساوه:

تیم هسته‌ای از حقوق کامل ملت ایران صیانت کند

تیم هسته‌ای از حقوق کامل ملت ایران صیانت کند

نماینده مردم ساوه در مجلس ضمن اعلام حمایت از تیم مذاکره کننده هسته‌ای خواستار صیانت از حقوق کامل ملت ایران در حوزه استفاده صلح‌آمیز از فناوری‌های نوین هسته‌ای از تیم مذاکره کننده شد.

نماینده مردم ساوه در مجلس ضمن اعلام حمایت از تیم مذاکره کننده هسته‌ای خواستار صیانت از حقوق کامل ملت ایران در حوزه استفاده صلح‌آمیز از فناوری‌های نوین هسته‌ای از تیم مذاکره کننده شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شهلا میرگلوبیات طی نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات ایجاد شده در کشور صرف‌نظر از تحریم‌های اقتصادی، گفت: تحریم داخلی، سوءمدیریت‌ها و عدم اجرای قوانین مصوب در حوزه حمایت از تولید داخلی و خروج از رکود بیش از تحریم‌ها در ایجاد مشکلات در کشور موثر است و ایجاد راهبرد توافق هسته‌ای به هر قیمت جهت مرتفع کردن مشکلات کشور حرکت به سوی قهقرا است.

وی افزود: ایران کشوری است با سرمایه نیروی انسانی و منابع طبیعی خدادای فراوان که نیاز به مدیریت صحیح، جهادی و بسیجی دارد.

میرگلوبیات در بخش دیگری از صحبت‌های خود، گفت: منطقه صنعتی ساوه در حالی که بزرگترین شهر صنعتی کشور است متأسفانه مشکلات فراوانی دارد و واحدهای صنعتی در این منطقه با یک سوم توان به دلیل نداشتن سرمایه در گردش و همکاری بانک‌ها و عملکرد لاک‌پشتی صندوق توسعه ملی کار می‌کنند و متأسفانه در وزارت صنعت و معدن هیچ اراده‌ای برای حل مشکلات صنایع وجود ندارد و فقط به تشکیل جلسات محدود می‌شود.

وی ادامه داد: میزان بارندگی در شهرستان‌های ساوه و زرندیه نیز در مرحله بحران است. یعنی یک سوم میزان بارندگی در سطح استان مرکزی و چون استان مرکزی رتبه 15 کشوری از نظر بارندگی را به دلیل بارش در سایر شهرستان‌ها دارد بدون توجه به میزان اندک بارندگی در ساوه و زرندیه حقوق مردم نادیده گرفته می‌شود و بودجه خشکسالی به این منطقه تعلق نمی‌گیرد و اینجانب خواستار رسیدگی فوری به این مسأله هستم.

نماینده ساوه تصریح کرد: چاه‌های غیرمجاز به تعداد فراوان در اراضی کشاورزی منطقه هستند و کشاورزان خواهان مسدود کردن چاه‌های غیرمجاز مازاد بر نیاز هستند که در این صورت می‌توان در جهت صرفه‌جویی، بهینه سازی و افزایش در مصرف آب حرکت نمود ولی متأسفانه هیچ گوش شنوایی در این خصوص وجود ندارد.

وی در پایان گفت: مشکلات روستاهای ساوه و زرندیه در بخش آب بسیار جدی است و در تابستان از حداقل حقوق خود که تأمین آب شرب است بی‌بهره‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha