• شنبه / ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ / ۱۱:۳۵
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 94033017018
  • منبع : سازمان تعزیرات حکومتی

تعزیرات حکومتی اعلام کرد

قطعیت حکم شرکت آبلیموی دست‌چین/ممنوعیت فروش و عرضه این کالا

قطعیت حکم شرکت آبلیموی دست‌چین/ممنوعیت فروش و عرضه این کالا

رئیس شعبه 54 اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: رای پرونده شرکت تولیدی آبلیموی دست‌چین اخیراً قطعی و این شرکت به پرداخت 9 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رئیس شعبه 54 اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: رای پرونده شرکت تولیدی آبلیموی دست‌چین اخیراً قطعی و این شرکت به پرداخت 9 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مرتضی خدایی بیان کرد: پیش از این در آبان سال گذشته مقرر شد همه محصولات شرکت دست چین از جمله دادلی، گلدست و نوش آگین از سطح عرضه جمع آوری شود و به تبع آن سازمان استاندارد هم اعلام کرد این کالا نشان استاندارد ندارد و باید جمع آوری شود.

وی گفت:‌ اکنون که رای این شرکت قطعی شد فروش و عرضه این کالا ممنوع است و سازمان تعزیرات حکومتی با عرضه کنندگان این کالا برخورد جدی می کند.

خدایی افزود: سال گذشته که با این شرکت برخورد کردیم محصولاتی با نشان استاندارد توزیع می کرد که این نشان واقعی نبود و پس از آزمایش اقلام توزیعی نیز مشخص شد که این محصولات قابلیت مصرف انسانی ندارد و موادی شیمیایی است.

رئیس شعبه 54 اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران در خصوص کارخانه ها و نشان های دیگر آبلیمو و آبمیوه نیز گفت: پرونده های زیادی از این شرکت‌ها هم اکنون در تعزیرات در حال بررسی است که برای بخشی از این شرکتها هنوز رایی صادر نشده است و آزمایش های صورت گرفته حاکی از این است که این محصولات قابلیت مصرف انسانی ندارد.

خدایی افزود: این محصولات نه تنها آبلیموی ناخالص هم نیست بلکه آبِ لیمو نیست و فرآورده شیمیایی است.

وی گفت: قریب به اتفاق این کالاها با نشان استاندارد و مجوز بهداشت توزیع می شود.

بر اساس این گزارش، چندی پیش مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران درباره این موارد به سازمان استاندارد و دانشگاه های علوم پزشکی نامه‌نگاری کرده بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۴-۰۱ ۱۳:۱۲

با سلام اسفند ماه 93 يکدستگاه ال اي دي سامسونگ خريداري کردم پس از چند بار بد قولي بصورت عجله اي اقدام به نصب دستگاه نموده پس از نصب و گرفتن امضاء متوجه شدم بدنه ال اي دي ترک خورده و تصاوير هم داراي استپ(stop) - که کارشناس سام سرويس نيز ايراد مذکور را تاييد نموده- ميباشد پس از چند بار شکايت و پيگيري از طريق 8255 سام سرويس و مذاکره با قسمت رضايت مشتريان از تعويض ال اي دي بدليل نداشتن گارانتي تعويض خودداري کرده و طلبکار شدن چرا من گارانتي را مطالعه نکردم لذا وقتي متوجه شدم تمام تبليغات و تيزرهاي خوش و آب و رنگ براي جلب - به عبارتي گول زدن مشتري - است در نهايت قول دادن ظرف حداکثر يک هفته نسبت به تعمير دستگاه اقدام کنن که تاکنون به وعده خودعمل نکردن و با گذشت دوهفته هرروز جواب سر بالا ميدن که قطعه هنوز نرسيده. صحبت من با مدير عامل سام سرويس هستش شمايي که در سطح شهر بيلبورد زديد که در خدمتيد اينجوري در خدمت مشتريان هستيد ؟