• چهارشنبه / ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ / ۱۰:۰۹
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 94032715636
  • منبع : ریاست جمهوری

درد دل اینستاگرامی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور

درد دل اینستاگرامی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور

پیکر مطهر 270 شهید دوران دفاع مقدس روز سه‌شنبه با حضور پرشکوه اقشار مختلف مردم تهران، تشییع و خبر آن همزمان با برگزاری مراسم در رسانه‌ها منتشر شد.

پیکر مطهر 270 شهید دوران دفاع مقدس روز سه‌شنبه با حضور پرشکوه اقشار مختلف مردم تهران، تشییع و خبر آن همزمان با برگزاری مراسم در رسانه‌ها منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور درباره حواشی این مراسم و نقد نحوه انتشار خبر این مراسم باشکوه در برخی رسانه‌ها در صفحه اینستاگرام خود نوشته است:

«یک. رهبر معظم انقلاب می‌گویند با تمام توان از دولت حمایت می‌کنند و به مسوولان بلند پایه آن اعتماد دارند. اما مراسم تشییع شهدای مظلوم دفاع مقدس، و حضور حماسی و عاشقانه مردم، موجب سوءاستفاده برخی و مجال توهین آشکار و توزیع سازمان یافته شبنامه‌ها و تراکت‌ها علیه همین دولت و مسوولان می‌شود. به جای عکس شهدا، پوسترهایی توزیع می‌شود که کمپین‌های سیاسی یا تخریبی را تبلیغ می‌کنند.

دو. همان حوالی و از تریبونی که باید ندای وحدت برخیزد؛ به رییس‌جمهور مورد تایید ملت و رهبری که زمان شهادت همین عزیزان؛ عضو شورای عالی دفاع، فرمانده پدافند کل کشور و همچنین رئیس ستاد قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ستاد فرماندهی جنگ) بوده، اهانت می‌شود. دوربین، تابلویی را به تصویر می‌کشد که نوشته «شهدا شرمنده ایم ... که دکتر ظریف با قاتلان شما خوش و خندان است»! و ظریف تنها کمی آنطرف‌تر، بدون هماهنگی‌های مرسوم به دیدار دسته گل‌هایِ دست بسته میهن آمده است و آرام، می‌رود.

سه. شهدا ابزار نیستند؛ آرمانند. اگر حرفی می‌زنیم و پوستری برای شهدا می‌سازیم، باید بر محور وحدت باشد. آن‌قدر بفهمیم که آن‌ها زنده‌اند و «زنده به گور» نشدند! بدانیم که باورهای سطحی و بهره‌برداری‌های عمیق، آن عزیزان را بدون ما به بهشت خواهد برد! و باور کنیم مصادره به مطلوب و استفاده از شهدا برای تسویه حساب‌ها و طعنه‌های سیاسی، بزرگترین خیانت به آن‌هاست.

چهار. بصیرت؛ یعنی راه شهدا از نام آن‌ها مهمتر است. یعنی پیروی از رهبر انقلاب. یعنی حواس‌مان باشد که جبهه یکی است و صحنه تغییر کرده. رهبری گفتند که فرزندان انقلاب و مردم در میدان مذاکره و در برابر دشمن حقا و انصافا و با منطق ایستادگی می‌کنند. چه بسا این 270 فرشته و 175 غواص آسمانی ما، امروز چنین گفتند: نگران نباش برادر ظریف! هر جا دست‌ها بسته می شود، تاریخ شکل می‌گیرد و گره‌ها باز می‌شود.

پنج. دوباره سلام ای استخوان‌های پوسیده و ای غریب‌های بهارستان. بعد از 29 سال آمده بودید تا ما را دور هم جمع کنید. ما را ببخشید. شرمنده‌ایم که مصادره‌تان می‌کنند. شرمنده‌ایم.»

عکس خبر متعلق به متن ارسالی در صفحه اینستاگرام معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور است.

انتهایی پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۱۰:۱۸

رسما ديگه شورشو در آوردن...

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۱۰:۲۳

ظريف عزيز نيز دست بسته چون اين شهيدان به مقابله با دشمن رفته است انشاا... که سربلند و استوار باشد.

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۱۰:۲۶

جالب و با معنى بود

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۱۰:۳۵

بيچاره ظريف که براي ملت تلاش مي کنه....

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۱۰:۵۵

براي فرزندان دريادل وطنم که ثابت شد فقط دشمن خارجي دست‌هايشان را نبسته است، مراسم بدرقه‌شان نشان داد که در هياهوي مطامع سياست‌پيشگان و منفعت‌طلبان، روزگارشان همچنان غريبانه است... ***روزگار غريب به كوچه‌مان بسپاريد خاطرش باشد هميشه در تب و تاب مسافرش باشد به كوچه‌مان بسپاريد مادرم تنهاست اگر كه شد، پسر حي و حاضرش باشد به شهرمان برسانيد راه ما دور است به فكر نام جديد معابرش باشد پس از سلام، بپرسيد كوچه مشتاق است كه نام كوچك من از مفاخرش باشد؟ پس از سلام بگوييد: «روزگار غريب» خدا كند كه نفس‌هاي آخرش باشد به خانه‌مان نرسيديد، نامه بنويسيد: در انتظار شكوه معاصرش باشد پـلاك 506 (پانصد و شش)، هشت‌مـتري شـرقي؛ به قاصدك بسپاريد خاطرش باشد...

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۱۱:۰۳

واقعا در مراسم ديروز چيزهاي ديده مي‌شد که جاي تامل داشت مردم به عشق شهدا آمده بودند بعد تيريبون دست کسايي بود که مي‌خواستن بگن اينها همه براي حمايت از ما آمده اند حرمت شهيدان رو هم اينها به زير سوال مي‌بردن

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۱۱:۰۹

سهم عشق دو استخوان و يك پلاك، انتهاي ماجرا نه انتهاي ماجرا، كه ابتداي انتها دو تكه استخوان و خاك، سهم عشق از تو شد تمام خاطرات دور، كل اعتبار ما به مقصد تو در جنوب، ضلع غربي زمين هزار نامه پست شد - پر از گلايه و دعا گلايه از نيامدن و سال‌هاي انتظار دعا براي آمدن، براي ديدن شما هزار بار زنگ در، هزار بار اضطراب هزار نامه بازگشت - در مدار روزها چه روزهاي پرغمي، چه انتظار مبهمي! خداي من كه عاشقي، خداي ما! ببين مرا دوباره زنگ و اضطراب و نامه نه! كه نام تو و بازگشت ديگري در انتهاي ابتدا.

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۱۱:۵۷

آقاي محترم اگر نداي شهدا و امام شهدا مخل اتحاد و موجب توهين به شخصي قلمداد ميگردد بدانيد مشکل در عملکرد و راه شهدا نيست بلکه شما بايد خود را اصلاح کنيد