• دوشنبه / ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ / ۱۰:۵۷
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 94031809897
  • خبرنگار : 71070

با مذاکره ظریف؛

مشکل مدارک پزشکی ایرانی‌ها در آمریکا حل شد

مشکل مدارک پزشکی ایرانی‌ها در آمریکا حل شد

وزیر بهداشت از رفع مشکلات مربوط به مدارک پزشکی فارغ‌التحصیلان ایرانی در آمریکا خبر داد.

وزیر بهداشت از رفع مشکلات مربوط به مدارک پزشکی فارغ‌التحصیلان ایرانی در آمریکا خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر سیدحسن هاشمی در پاسخ به سوال ایسنا درباره اقدامات انجام شده جهت رفع مشکلات مربوط به تایید مدارک پزشکی فارغ‌التحصیلان ایرانی در آمریکا گفت: جا دارد در این زمینه از دکتر ظریف تشکر کنم، چراکه با مذاکره با وزیر خارجه آمریکا این موضوع را در کمترین زمان ممکن حل کردند.

وی در این باره افزود: البته تعداد این افراد محدود بود. بنابر آماری که دکتر ظریف به ما داده‌اند، تعداد کسانی که علاقه‌مند بودند در آزمون متینگ برای ورود به دوره‌های تخصصی استفاده کنند، زیر 200 نفر است.

وزیر بهداشت تاکید کرد: معاونت آموزشی وزارت بهداشت درصدد است که آزمون کلی مربوطه را در ایران برگزار کند تا نیازی به اعزام فارغ‌التحصیلان به خارج از کشور نباشد.

هاشمی گفت: در مجموع با مذاکرات انجام شده مشکل مربوط به تایید مدارک پزشکی فارغ‌التحصیلان ایرانی در آمریکا حل شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۴:۳۰

جناب آقاي هاشمي ما، جمع کثيري از شرکت کنندگان در آزمون دستياري تخصصي پزشکي امسال به شدت به نتايج اين آزمون اعتراض داريم و معتقديم تقلب گسترده اي در اين امتحان صورت گرفته است که با مقايسه نمرات و رتبه ها با تمامي چهل و يک دوره قبلي امتحان اين موضوع به وضوح اثبات ميشود. آنچه که اکنون باعث نارضايتي مضاعف پزشکاني که براي موفقيت در اين امتحان به راستي زحمت کشيده اند(و از راههاي غيرقانوني و غير اخلاقي جهت موفقيت استفاده نکرده اند) ميشود، سهميه هاي بسيار ظالمانه پذيرش دستياري براي افراد شرکت کننده به صورت آزاد است که موجب ميشود احتمال قبولي در اين آزمون نسبت به سالهاي گذشته با رتبه مساوي به کمتر از پنجاه درصد کاهش يابد. از شما تقاضا داريم به اين موضوعات به طور ويژه رسيدگي فرماييد.