• دوشنبه / ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۱۰:۰۸
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 94022816152
  • منبع : فضای مجازی

پاسخ جالب جنتی به یک کاربر فیسبوکی

پاسخ جالب جنتی به یک کاربر فیسبوکی

یک کاربر، در صفحه علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در فیسبوک متنی نوشت و از وزیر ارشاد درخواست کرد این متن را به دست محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه برساند. وزیر ارشاد نیز پاسخ جالبی به این کاربر داد.

یک کاربر، در صفحه علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در فیسبوک متنی نوشت و از وزیر ارشاد درخواست کرد این متن را به دست محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه برساند. وزیر ارشاد نیز پاسخ جالبی به این کاربر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از تابناک، در متن این کاربر آمده است: «آقای جنتی تو رو خدا این پست رو به آقای ظریف نشون بدید... ما توافق ضلیلانه نمی‌خواییم... چرا باید اجازه دسترسی حتی به صورت کنترل شده رو به تأسیسات نظامی‌مون بدیم؟ ما چی از این توافق داریم به دست میاریم؟؟؟؟؟ بجز اینکه غنی سازیمونو محدود کنیم. پروتکل الحاقی که اجازه بازرسی مراکز نظامی مونو می‌ده رو بپذیریم و به گفته یکی از مقام‌های آمریکایی امکان بازرسی نامحدود به مراکز هسته‌ای‌مونو دارن. چی نصیبمون می‌شه... فقط می‌گن برداشتن تحریم‌ها... من حاضرم به تحریم تن بدم ولی اجازه ندم اونا چشمشون به مراکز نظامی ما باشه. من به آقای ظریف به خاطر تمام خدماتشون افتخار می‌کنم.. ببخشید که برای شما نوشتم چون توی صفحه آقای ظریف نمی‌شد اینقد مستقیم براشون نوشت، فقط باید براشون کامنت بذاریم که من فک نمی‌کنم بتونن همه رو بخونن. خواهش می‌کنم ازتون خواسته من رو بهشون بگید. حداقل این نوشته رو نشونشون بدید... دوستتون دارم ممنون».

پاسخ وزیر ارشاد به این متن نکات قابل توجهی را در بر داشت. جنتی به این ترتیب به کاربر فیسبوک پاسخ داد: «با سلام شما نگران نباشید آقای ظریف منافع ملی را بهتر از دیگران درک می‌کنند، ضمناً مستقیم می‌توانید نظراتتان را روی صفحه ایشان بنویسید. ذلیلانه را هم به این ترتیب می‌نویسند نه ضلیلانه!».

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۸ ۱۰:۴۱

اين آدمي که آنقدر سطح سواد و دانشش پايين است که کلمه ي ذليل را اشتباه مينويسد چطور در مورد منافع ملي و ديپلماسي و سياست به اين قطعيت اظهار نظر ميکند؟!!

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۸ ۱۲:۳۹

سطح سواد ادمها با اشتباه املايي سنجيده نميشه

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۸ ۱۳:۳۸

در جواب آقاي علي بايد بگويم کسي که کلمه ي ساده اي مثل ذليل را با (ض) مينويسد قطعا از سطح دانش عمومي و مطالعات پاييني برخوردار است. مسائل سياسي و ديپلماتيک و بخصوص تشخيص منافع ملي يک ملت احتياج به نگرش عميق اجتماعي -سياسي و مطالعات گسترده در خصوص مسائل مختلف در حيطه علوم انساني دارد. اتفاقا دوست عزيز سالهاست که به خاطر همين نکته داريم ضرر ميکنيم.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۸ ۱۱:۴۳

نويسنده کامنت احتمالا آقاي دلواپس معروف نيست؟ کسي نبايد نگران تحريم باشه که حقوقش کارگري نيست .

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۸ ۱۱:۴۶

غلط املايي رو عمدا توي متنش آورده تا کنايه‌اي باشه به انتقادپذيري بالاي آقاي روحاني؛ اون جا که منتقدين رو بيسواد خطاب کرد...

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۸ ۱۱:۵۸

منم کاملا به آقاي ظريف و تيم مذاکره کننده اعتماد دارم ولي اينم ميدونم افراد زود ميرن تو جو و مثلا فکر مي کنند فقط خودشون حاليشون ميشه

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۸ ۱۳:۵۳

مطمئن باشيد اين نويسنده بهتر از اين دوستان و آقايان ميفهمد.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۸ ۱۴:۳۸

تقصيراين کاربر نيست مقصر زبان شيرين فارسيه!!آخه زبان هم اينقدر ز بايد داشته باشد.دانش آموز کلاس اول

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۸ ۱۴:۴۳

حاميان اقايان جنتي و دکتر ظريف مثبت بدن

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۸ ۱۵:۱۰

اون شخصي سياست و منافع ملي را نمي فهميد که گفت: قطعنامه ها کاغذ پاره است پس چرا دلار 1000تومان شد 3000 تومان...ارزش پول ملي سقوط کرد...پرايد هفت ميليوني شد 21 ميليون در مدت 8 سال برابر تاريخ نفت ايران يعني 700 ميليارد دلار نفت فروختيم..حالا کي خادم کي خائن است کشور ديگري بود با اين فرد چه ميکردند

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۸ ۱۵:۵۱

ايشان از دلواپسان هستند و ميترسن کاسبي تحريم از بين بره بميرم گناه داره !!!!!

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۸ ۱۶:۲۹

آيا بهتر نبود آقاي جنتي با ادبيات بهتري جواب مي داد؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۸ ۱۷:۵۱

شما دلواپسين؟!

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۸ ۱۷:۳۱

نمي دونم چرا همينجوري و يهويي ياد MPT افتادم....ظاهرا" ريشه يکي ست

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۸ ۱۸:۰۱

بر خلاف نظر دوستاني كه معتقدند غلط املايي اهميتي ندارد، بايد بگويم سواد و دانش و به خصوص «فرهنگ» در جامعه امروز ما بيش از هرچيز مورد نياز است. بيشتر ضعفها و آسيبهاي جامعه ما از بي سوادي و بي فرهنگي است .

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۸ ۱۸:۱۶

نويسنده حرف دل ما رو زده است

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۸ ۲۲:۳۲

اقاي حسام كاملا با نظرتون موافقم

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۹ ۱۰:۰۳

متاسفانه بدبختي ما همينه ديگه!!! همه خودشونو صاحب نظر ميدونن و احساس مي کنن نظر خودشون درسته و بس!!!!از سياست حرف بزني همه مدعي ان!!! از فرهنگ بگي همين طور!!! از دين بگي الي اخر...از طرفي اظهار احساس مسؤوليت عميق بعضيا مغز ادمو ميترکونه!