• چهارشنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۱۲:۵۵
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94022313889
  • منبع : موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی

بیانیه جهاد دانشگاهی در محکومیت جنایات آل سعود در یمن

بیانیه جهاد دانشگاهی در محکومیت جنایات آل سعود در یمن

جهاد دانشگاهی در محکومیت جنایات آل سعود در یمن بیانیه‌ای صادر کرد.

جهاد دانشگاهی در محکومیت جنایات آل سعود در یمن بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این بیانی ه به شرح ذیل است: این روزها یمن در شعله‌های آتش آل سعود و هم پیمانانش که به دستور سردمداران آمریکا برافروخته شده است، می‌سوزد و غاصبان وخیانتکاران عرب به کشتار وحشیانه مردم، به ویژه زنان وکودکان مشغولند و این داغ سنگین را بر قلب آزادگان جهان نشانده‌اند.

آتشی که باید بر سر متجاوزان صهیونیست سرازیر می‌شد اکنون در یمن، مسلمانان را به کام خود کشیده است.

مدعیان خدمت به حرمین شریفین که دیروز در قبال جنایتهای رژیم غاصب صهیونیست در غزه سکوت کرده و پس از آن با فتنه فرقه‌گرایی واستفاده از انواع سلاح‌های سبک وسنگین به جان مردم حق خواه افتاده بودند، مروز در حملاتی وسیع با استفاده از تسلیحات ممنوعه، چهره کریه و زشت کینه ودشمنی خود را در قبال مردم آزاده یمن به جهانیان نشان دادند و ناجوانمردانه، علاوه بر بمباران مردم بی‌دفاع و بی‌پناه، راه‌های ارسال کمک‌های دارویی و غذایی به آنها را در این جنگ نابرابر مسدود کرده‌اند.

بی‌شک، حاکمان خام و سرمست از قدرت موروثی پوشالی آل سعود، مسیر بی‌بازگشتی را انتخاب کرده‌اند چرا که مردم غیرتمند ومقاوم یمن به حکم "‌ان الله علی نصرهم لقدیر" در این معرکه بر آهن پاره‌هایی اهدایی آمریکا به آل سعود پیروز خواهند شد. وباید پرسید مگر گناه مردم مظلوم یمن چیست جز حق خواهی و حق گویی؟

جهاد دانشگاهی ضمن عرض تسلیت این فجایع غمبار به ساحت ولی الله الاعظم (ارواحنا له الفداء) با ملت مظلوم ومقاوم یمن ابراز همدردی نموده وجنایات ددمنشانه رژیم‌های جنایتکاری که بر مظلومان بی‌گناه یمن، این ظلم عظیم وکشتار بی‌رحمانه را تحمیل کرده‌اند محکوم می‌کند.

همچنین این نهاد، از اقدام شجاعانه ارسال کمک‌ها و محموله‌های دارویی و غذایی جمهوری اسلامی ایران به یمن حمایت نموده و از تمامی ملت‌ها و دولتهای آزاده و مستقل و حامی حقوق بشر جهان می‌خواهد تا به هر نحو مقتضی به یاری ملت مظلوم یمن بشتابند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha