• پنجشنبه / ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۲۱:۲۶
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 94021006165
  • منبع : نمایندگی قم

رییس مجلس: دغدغه شغلی ورزشکاران باید برطرف شود/ برای رفع مشکلات تیم صبا تلاش می‌کنم

رییس مجلس: دغدغه شغلی ورزشکاران باید برطرف شود/ برای رفع مشکلات تیم صبا تلاش می‌کنم

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ورزش قهرمانی روحیه مردم را تقویت و ورزش همگانی سلامت مردم را تضمین می‌کند، بر ضرورت حمایت از وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ورزش قهرمانی روحیه مردم را تقویت و ورزش همگانی سلامت مردم را تضمین می‌کند، بر ضرورت حمایت از وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد.

به گزارش ایسنا- منطقه قم، علی لاریجانی عصر روز پنجشنبه در جشنواره تجلیل از قهرمانان برون مرزی سال 93 ورزش استان قم در تالار معصومیه استاندای قم، با گرامیداشت میلاد امام علی(ع) گفت: ما در آستانه میلاد بزرگمردی هستیم که نماد قهرمانی محسوب می شود.

لاریجانی افزود: امام علی(ع) در میدان های مختلف یک رهنما بود به ویژه شخصیت ایشان برای قهرمانان و مسلمانان ممتاز و بی همتا بود، به ویژه در اخلاق قهرمانی نمادی برجسته برای بشریت است.

وی تصریح کرد: وزارت ورزش در تدوین ورزش قهرمانی بر اساس سیره علوی عمل کند، جامعه ما ارادت خاصی به امام علی(ع) دارد، ما پیروان ایشان هستیم باید اخلاق علوی را به خوبی بشناسیم و به کار بگیریم.

لاریجانی خاطرنشان کرد: دنیای امروز یک فرمول بندی را تنظیم کرده اما این بدان معنا نیست بهترین ها را برگزیده است، باید سنت ها و شیوه های امام علی(ع) را به صورت منظومه ای اخلاقی تدوین کرد.

وی افتخارات ورزشی را غرور آفرین دانست و عنوان کرد: از خصوصیات تلاش ورزشکاران، تاثیرگذاری بر روحیه تمام ایرانیان است و وقتی ورزشکاری صاحب مدال در رشته ای در سطح بین المللی می شود موجب غرور همه مردم و روحیه دادن به جامعه می شود و روحیه ایرانیان تقویت می شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص اهمیت ورزش همگانی گفت: در رابطه با ورزش همگانی در کشور تلاش شده است که جای تقدیر از از وزارت ورزش دارد که با وجود منابع محدود فعالیت می کند.

لاریجانی ادامه داد: گرچه کشور ما از نظر منابع با مشکلاتی مواجه است با این وجود در بخش های مختلف در بودجه 94 از زمینه های مختلف برای کمک به وزارت ورزش و جوانان بهره بگیریم تا از آرامش روحی برخوردار شوند.

وی تصریح کرد: ورزش همگانی موضوع خوبی است و حرکت های ارزشمندی در این زمینه صورت گرفته است، باید در راستای ایجاد انگیزه میان جوانان تلاش کرد و در جهت سلامتی مردم به ورزش همگانی توجه کرد.

لاریجانی خاطرنشان کرد: وزارت ورزش و جوانان وزارت مهمی است و باید مورد حمایت قرار بگیرد، در این زمینه توجه به شغل که از مشکلات ورزشکاران است باید لیستی تهیه شود تا این دغدغه ورزشکاران نیز مرتفع شود.

در این مراسم از ورزشکاران در مسابقات جهانی و آسیایی و بین المللی در سال 93تجلیل شد.

تیم صبا ظرفیت خوبی برای ورزش استان قم فراهم کرده است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تیم فوتبال صبای قم ظرفیت خوبی برای ورزش استان قم فراهم کرده است.

به گزارش ایسنا- منطقه قم، لاریجانی عصر امروز (پنجشنبه) در دیدار با اعضای تیم فوتبال صبای قم از تلاش خود برای حل مشکلات این تیم خبر داد و گفت: در جریان مسائل تیم صبای قم بوده‌ام، امیدوارم مشکلات در منابع پشتیبانی این تیم رفع شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حضور تیم صبا در قم باعث علاقه‌مندی بیشتر جوانان به ورزش تاثیرگذار فوتبال شده و صبای قم ظرفیت خوبی برای ورزش استان قم فراهم کرده است.

لاریجانی تصریح کرد: امیدوارم مسائل مالی تیم صبای قم با همکاری مشترک شهرداری، صدا و سیما و بخش خصوصی حل شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: پیش بینی می‌شود وضعیت آینده تیم صبا مطلوب شود و بنده نیز در این زمینه تلاش خواهم کرد تا مشکلات تیم رفع گردد تا شما بتوانید کیفیت کار خود را بالا ببرید و در مسابقات به موفقیت‌های بیشتری دست یابید.

در ابتدای این دیدار اکبر غمخوار رئیس هیات مدیره تیم صبا، مدیر عامل و سرمربی این تیم گزارشی از وضعیت صبای قم به رئیس مجلس ارائه دادند.

بانوان ورزشکار قمی الگوی عفاف و حجاب هستند

استاندار قم عنوان کرد: بانوان ورزشکار قمی الگوی در زمینه نشر عفاف و حجاب در کشور و جهان به شمار می‌آیند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، حجت‌الاسلام محمدصادق صالحی‌منش عصر پنجشنبه در جشنواره تجلیل از قهرمانان برون‌مرزی در تالار معصومیه در فرمانداری، مدال آوران جوان را افتخار کشور دانست و گفت: قهرمانان همه پهلوانان این مرز و بوم هستند.

استاندار قم تصریح کرد: بانوان در عرصه ورزش الگوی عفاف و حجاب معیار یک جوان مسلمان هستند و این مساله افتخار ارزشمندی می باشد.

وی خاطرنشان کرد: در معنای واقعی به این جوانان مباهات می کنیم وزارت ورزش و جوانان باید اهتمام جدی در پیگیری مشکلات و دغدغه های ورزشکاران داشته باشند.

حجت الاسلام صالحی منش عنوان کرد: ورزشکاران مشکلات زیادی دارند که امید است با تدابیر لازم بخشی از مشکلات آنان حل شود.

وی گفت: دکتر لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی خواستار حل مشکل مسکن ورزشکاران قمی شده‌اند که امیدواریم در این راستا بتوانیم مشکل مدال‌آوران را حل کنیم.

استاندار قم گفت: حضور ایشان در قم افتخاری برای استان و خونی در رگ‌های حیات جامعه قم است ایشان هر وقت به قم سفر می کنند برخی از مشکلات استان را حل می نمایند و همواره یار و یاور ما به معنای اخص در همه مسائل هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha