• دوشنبه / ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ / ۰۷:۴۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 94013112485
  • خبرنگار : 71518

انصاریان: دایی پرسپولیس را بد بست

انصاریان: دایی پرسپولیس را بد بست

مدافع سابق پرسپولیس می‌گوید این تیم در ابتدای فصل بد بسته شده است.

مدافع سابق پرسپولیس می‌گوید این تیم در ابتدای فصل بد بسته شده است.

علی انصاریان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره نتایج ضعیف سرخپوشان تهران اظهار کرد: اوضاع پرسپولیس از همان ابتدای فصل خراب بود. بهتر است بگویم علی دایی پرسپولیس را بد بست و همین موضوع در ادامه مشکلات زیادی را برای این تیم به وجود آورد. در ادامه فصل تغییراتی که در این تیم به وجود آمد، به مشکلات دامن زد. در نهایت آن چه در حال حاضر شاهد هستیم، نتیجه اتفاقات ابتدای فصل است.

وی افزود: چند سالی است که این باشگاه با مشکلات مالی مواجه است و همیشه مشکلات مالی روی نتایج تیم تاثیرگذار بوده اما امسال همه فکر می‌کردند مشکلات مالی دیگر حل می‌شود و باشگاه سروسامان می‌گیرد اما تغییراتی که در باشگاه ایجاد شد، اجازه نداد باشگاه وضعیت خوبی داشته باشد. نمی‌خواهم از نتایجی که علی دایی یا حمید درخشان کسب کردند، انتقاد کنم. باید مشکل را ریشه‌ای نگاه کنیم. پرسپولیس در ابتدای فصل بد بسته شد و در ادامه مشکلات دیگری گریبانگیرش شد.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که به نظرش چه راهکاری وجود دارد که این تیم از این وضعیت خارج شود، گفت: بهتر است فقط صبر کنیم و اجازه دهیم که ثبات در باشگاه حاکم شود. در حال حاضر تنها چیزی که می‌تواند پرسپولیس را از این وضعیت نجات دهد، ثبات است. امیدوارم سال آینده پرسپولیس قدرتمندی را در لیگ برتر ببینیم. این تیم با ثبات مدیریت بتواند به جایگاه واقعی خود برسد.

انصاریان در پایان در پاسخ به این که آیا نگران سقوط پرسپولیس به لیگ یک نیست، گفت: مطمئن باشید پرسپولیس به لیگ یک سقوط نمی‌کند. شیر حتی اگر هم پیر باشد باز هم شیر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۱-۳۱ ۰۸:۵۰

اخه مرد حسابي دايي که دست رو هرکي گذاشت باشگاه نتونست جذبش کنه چندتا از نفرات اصلي تيمش هم باشگاه نتونست نگه داره

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۳۱ ۱۰:۵۱

شما که پرسپوليسي نيستي درباره پرسپوليس اظهار نظر نکن لطفا.شما برو راجع به وضعيت استقلال حرف بزن

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۳۱ ۱۱:۰۴

خوب، پيام صادقيان و سوشا مکاني که حاشيه را به کار مفيد در تيم ترجيح ميدهند، و سابقه آنها هم به اين گواهي ميدهد، براي چي به تيم آورده شدند؟

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۳۱ ۱۲:۵۲

با سلام فكر كنم آقاي انصاريان فراموش كرده‌اند ، و يا نمي‌دانند كه در ابتداي فصل چه كسي در هئيت مديره به اتفاق دوستانش براي جلوگيري ازموفقيت دايي مانع خوب بسته شدن تيم شد و اين آقا اين روزها در سكوت خبري بسر مي‌برد، البته خودش بخاطر همين تفكرش كم ضربه نخورد، حالا آقاي انصاريان فقط مي‌گويد تيم بد بسته شده، شهامت اين را ندارد كه بگويد چرا؟ و چه كسي عامل بد بسته شدن تيم شدند. در صورتيكه خودش همه چيز و دلائل آنر را مي‌داند.