• شنبه / ۲ اسفند ۱۳۹۳ / ۰۰:۰۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93120200384

از برخورد آقایان در دوران تیم ملی ناراحتم

قطبی: توافقم با پرسپولیس برای این فصل است

قطبی: توافقم با پرسپولیس برای این فصل است

افشین قطبی از توافق اولیه با پرسپولیس برای بازی های باقیمانده لیگ و لیگ قهرمانان آسیا خبر داد و گفت: یک پرسپولیسی‌ام و آرزوی موفقیت تیمم را دارم، چه با قطبی و چه با درخشان یا برانکو ایوانکوویچ.

افشین قطبی از توافق اولیه با پرسپولیس برای بازی های باقیمانده لیگ و لیگ قهرمانان آسیا خبر داد و گفت: یک پرسپولیسی‌ام و آرزوی موفقیت تیمم را دارم، چه با قطبی و چه با درخشان یا برانکو ایوانکوویچ.

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس که این روزها صحبت برای بازگشت دوباره او به این تیم داغ شده است و از طرفی محمدحسین نژادفلاح هم از توافق اولیه با او و برانکو ایوانکوویچ خبر داد، بالاخره لب سخن گشود و در گفت‌وگویی با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به سوالاتی پیرامون این موضوع پاسخ داد که در زیر می‌آید:

تا آخرین لحظه از حمید درخشان حمایت شود

سرمربی اسبق پرسپولیس ابتدا درباره توافق با پرسپولیسی‌ها اظهار کرد: فکر می‌کنم شرایطی که درباره موضوع تغییر سرمربی پرسپولیس ایجاد شده، به هیچ وجه زیبنده این باشگاه و هوادارانش نیست. معتقدم باشگاه بهتر است تا آخرین لحظه تصمیم قطعی‌، از حمید درخشان و سایر اعضای کادر فنی این تیم حمایت کنند تا آنها هم بتوانند عملکرد و نتایج خوبی را برای این تیم بر جای بگذارند.

از برخورد آقایان در زمانی سرمربی تیم ملی بودم ناراحتم

سرمربی پیشین تیم ایران با انتقاد از شرایط مشابهی که زمان سرمربیگری اش در تیم ملی برای او وجود داشته است، افزود: بخاطر دارم زمانی که سرمربی تیم ایران بودم، آقایان با مربیان مختلف مذاکره می‌کردند و شرایط برای من که هنوز سرمربی تیم بودم اصلا مساعد نبود! وقتی خودم آن وضعیت را درک کردم و ناراضی نبودم چطور می‌توانم مشابه آن را برای حمید درخشان بخواهم؟! از آن برخوردها ناراحتم و هیچ وقت نمی‌خواهم برای همکارم هم وجود داشته باشد؛ ضمن اینکه پرسپولیس هم ممکن است از چنین وضعیتی متضرر شود.

پرسپولیس بهتر است رفتار حرفه‌ای تر داشته باشد

قطبی با بیان اینکه انتظار رفتار حرفه‌ای تر از سوی باشگاه پرسپولیس دارد، تصریح کرد: از طریق مهدی حاج‌باقر مدیر برنامه‌هایم مذاکره‌ای با باشگاه پرسپولیس شده است و من هم پذیرفتم اگر روزی بتوانم به این تیم خدمت کنم، بخاطر هواداران با کمال میل آن را بپذیرم؛ نهایتا برای حضور در این تیم اعلام آمادگی کردم. فقط فرصت زیاد نیست و با نزدیک شدن به بازی های لیگ قهرمانان آسیا انتظار می‌رود باشگاه پرسپولیس بخاطر از دست نرفتن زمان، اگر تصمیم نهایی‌اش را گرفت حرفه‌ای تر عمل کند.

توافقم با پرسپولیس برای این فصل و آسیاست نه فصل آینده

سرمربی اسبق پرسپولیس در پاسخ به اینکه توافق شما با این باشگاه برای عقد قرارداد چندساله است، به ایسنا گفت: مذاکره و توافق صرفا برای بازی های باقیمانده از لیگ برتر و همینطور مسابقات لیگ قهرمانان آسیا است. ما توافقی برای فصل آینده نکردیم و اگر این همکاری شکل گرفت، در انتهای فصل می‌توانیم برای آینده مذاکره کرده و تصمیم‌ بگیریم.

موفقیت پرسپولیس را می‌خواهم حتی با درخشان یا برانکو

وی همچنین در واکنش به اینکه برانکو ایوانکوویچ هم به نوعی یکی از رقبای شما به حساب می‌آید، اظهار کرد: من یکی از هواداران پرسپولیس هستم و مربیگری‌ام در ایران را هم از این تیم آغاز کردم. افشین قطبی از پرسپولیس به تیم ملی رفت و همیشه خودش را یک پرسپولیسی می‌داند. طبیعتا موفقیت تیمم را می‌خواهم. اگر پرسپولیس با درخشان یا برانکو می‌تواند موفق باشد، شک نکنید موافق این تصمیم هستم. من آرزوی سربلندی این تیم را دارم چه با قطبی باشد و چه با هر مربی دیگری، بنابراین نگاهم به این مساله از زاویه یک هوادار است.

تصمیم و زمان دست مسوولان پرسپولیس است

قطبی در پایان در پاسخ به اینکه فکر می‌کنید چه زمانی تکلیف این موضوع مشخص می‌شود نیز به ایسنا گفت: همانطور که گفتم مذاکرات مدیر عامل باشگاه با مدیر برنامه‌های من انجام شده و به توافق اولیه هم رسیده‌ایم؛ دیگر تصمیم و زمان دست آنهاست که باید دید چه برنامه‌ای برای آن دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۱۲-۰۲ ۰۰:۲۸

نيا افشين خان پشيمون ميشي

avatar
۱۳۹۳-۱۲-۰۲ ۰۱:۳۰

درخشان ول نميکنه چسبيده و التماس ميکنه.واقعا بازي با صبا متوسط بود ولي هيشکي فکر نميکنه با تیمهاي قوي تر همين بازي رو هم نخواهد کرد.درخشان در اين حد نيست و حتا کارنامه ش هم همينو ميگه

avatar
۱۳۹۳-۱۲-۰۲ ۰۲:۵۹

امپراطوررررررررررررر

avatar
۱۳۹۳-۱۲-۰۲ ۰۸:۳۶

افشين خان قطبي نياپشيمون ميشي باشگاه سياسي شده خردت ميكنند و برزمينت مي زنند.فوتبال كثيف شده نيا...

avatar
۱۳۹۳-۱۲-۰۲ ۰۸:۴۱

راست ميگه نيا مشکل پرسپوليس مربي نيست خودتم خوب اينو ميدوني.. مشکل پرسپوليس مديريت حاکم بر اونه که مثله زالو داره اين تيم رو از پا ميندازه

avatar
۱۳۹۳-۱۲-۰۲ ۰۸:۴۸

خيلي دوستت دارم.ولي بيايي بدجوري خرابت ميکنن.يادته سال اول چه جوري بودي و رفتني پير شده بودي

avatar
۱۳۹۳-۱۲-۰۲ ۰۸:۵۶

لطفا نيا امپراطور,,,اين خانه از پايبست ويران است,تيم نه صاحب داره نه بازيکن نه پول,,,نيا,,,خاطرات زيباي حضورتو خراب نکن اين تيم اون قلب شير نيست يه گنجشگ مريضو بي آب و لونه ست

avatar
۱۳۹۳-۱۲-۰۲ ۰۹:۳۱

التماست ميکنم نيا امپراطور... اين تيم واقعا قلب شير نيست! اين بچه يتيم بي صاحب و سرراهيه.. نيا امپراطور نيا خاطرات خوبت رو خراب نکن.. التماست ميکنم نيا..

avatar
۱۳۹۳-۱۲-۰۲ ۰۹:۴۷

افشين جان عاشقتم ولي خواهشاً نيا چون ميخوان اعتبارتو و محبوبيتو خراب کنن اين تيم تيم بشو نيست خواهشاً خودتو خراب کن

avatar
۱۳۹۳-۱۲-۰۲ ۱۰:۰۷

افشين=امپراطور

avatar
۱۳۹۳-۱۲-۰۲ ۱۲:۰۲

قطبي جان خودت روخسته نکن

avatar
۱۳۹۳-۱۲-۰۲ ۱۲:۵۹

بفرما قدمت روي چشم

avatar
۱۳۹۳-۱۲-۰۲ ۱۳:۰۹

با سلام و احترام به جناب آقاي قطبي.اين جانب به عنوان يک معلم از نگرش و ادبيات گفتاري که به فوتبال ايران اورديد ممنونم.سعي نماييد نوعي قرار داد بننديد که پيشينه خوب شما خدشه دار نشود .اينجانب طرفدار ملوان هستم.با ارزوي موفقيتبراي شما

avatar
۱۳۹۳-۱۲-۰۲ ۱۳:۲۲

گفت تيم ملي توتيم ملي نکونام باعث رفتنش شد طبق گفته سرپرست وقت تيم ملي اصغر حاجيلو فقط افشين امپراطور

avatar
۱۳۹۳-۱۲-۰۲ ۱۳:۲۳

ايسنا چرا فقط متن هايي كه ميگند قطبي نيا را منتشر مي كند

avatar
۱۳۹۳-۱۲-۰۲ ۱۳:۲۶

واقعا چقدر ادما با هم فرق دارن. زماني که درخشان قرار بود جاي دايي بياد رو ياد بياريد.

avatar
۱۳۹۳-۱۲-۰۲ ۱۳:۳۰

من قطبي را بخاطر ادب و متانتش ميستايم او نماد يک مربي با فرهنگ ايراني است امدن اش به ليگ ايران يک نعمت است اما کاش با امدن او تيم تقويت شود چون با اين تيم هيچکس کاري از پيش نمي بره بازيکنان پرسپوليس يا ضعيف اند يا چندتاشون اونقد ادعا دارند که خود را بزرگتر از پرسپوليس مي انگارند بايد انها را دور ريخت و يک تيم منسجم ساخت

avatar
۱۳۹۳-۱۲-۰۲ ۱۳:۵۷

جان مادرت نيا امپراطور

avatar
۱۳۹۳-۱۲-۰۲ ۱۷:۲۱

افشين جان توي فوتبال ايران حسادت حرف اول را ميزند مواظب باش امدي زير پات را خالي نکنند