مدیر مرکز صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران گفت: اسامی واجدین شرایط دریافت آرم طرح ترافیک سال ۹۴ از امروز اعلام میشود.
مصطفی قنبرنژاد در گفتوگو با خبرنگار«شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در تشریح جزئیات این خبرگفت: از امروز اسامی افراد حائز شرایط دریافت آرم طرح ترافیک اعلام میشود و متقاضیان دریافت آرم طرح ترافیک سال 94 که پیش از این در سامانه مربوطه ثبتنام کردهاند از صبح امروز میتوانند با وارد کردن کد پستی و کد رهگیری خود از نتایج بررسیها مطلع شوند.
اعلام اسامی خبرنگاران واجد شرایط از شنبه آینده
قنبرنژاد با اشاره به اینکه رونمایی از آرم طرح ترافیک در اسفند ماه صورت خواهد گرفت، ادامه داد: تمهیدات لازم برای صدور آرم بهشیوه جدید و ارسال به درب منازل متقاضیان اندیشیده شده است و اسامی خبرنگاران واجد شرایط دریافت آرم نیز از شنبه هفته آینده و از طریق رسانههایشان اعلام خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه اسامی اعلام شده (25 هزارنفر) است که شامل سهمیه بگیران حقوقی اعم از دستگاههای دولتی و نهادهای عمومی نیست، تاکید کرد: صرفا اسامی افراد متقاضیان حقیقی امروز (یکشنبه) اعلام شده است.
قنبرنژاد با بیان اینکه در سال جاری شرایطی فراهم شده که شهروندان میتوانند روزهایی را که نیاز به حضور در محدوده طرح ترافیک ندارند را در سامانه الکترونیکی اعلام کنند، گفت: شهروندان میتوانند در حین تکمیل فرایند ثبتنامی خود، روزهایی که در محدوده طرح ترافیک تردد ندارند را انتخاب کنند که با انتخاب هر روز معادل یک روز از کل تعرفه سالیانه شان کسر میشود. ضمن آنکه بابت همان روز هزینه یک سفر با مترو در آی دی کارتهای مجوزسالانهشان شارژ میشود.
مدیر مرکز صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران در توضیح بیشتر با بیان اینکه پس از انتخاب روزهای مورد نیاز در سامانه، مبلغ تعرفه براساس روزهای باقی مانده به صورت اتوماتیک در سیستم محاسبه و مبلغ اعلامی باید از سوی شهروندان به حساب عوارض شهرداری وارد شود، گفت: واجدین شرایط آرم طرح ترافیک پس از واریز مبلغ عوارض سالیانهشان باید نسبت به ارایه مدارک به دفاتر خدمات الکترونیک که نشانی آن بر روی سایت مشخص شده است مراجعه کنند و پس از تطبیق مدارک با اطلاعات مندرج در سیستم، از سوی دفاتر خدمات الکرونیک آی دی کارتهای مجوز سالیانه طرح ترافیک سال 94 صادر شده و از طریق پست به نشانی متقاضایان(درب منازل متقاضی) تحویل داده میشود.
وی در خاتمه تاکید کرد: مهلت تکمیل مدارک تنها از 26 بهمن تا حداکثر 10 اسفندماه بوده و این زمان قطعا تمدید نمیشود و لذا کسانی که نسبت به واریز وجه و مراجعه به دفاتر طی مهلت فوق اقدام نکنند به منزله انصراف آنها تلقی میشود و اولویتهای دیگر مدنظر قرار میگیرد.
انتهای پیام
نظرات