• دوشنبه / ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ / ۰۸:۱۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 93112011051
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

‌بیش از 4500 مسافربر شخصی غیرمجاز مشغول مسافرکشی هستند

‌بیش از 4500 مسافربر شخصی غیرمجاز مشغول مسافرکشی هستند

ایسنا/کرمانشاه به گفته مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه بیش از 4500 دستگاه مسافربر شخصی غیرمجاز در کرمانشاه اقدام به مسافرکشی می‌کنند.

به گفته مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه بیش از 4500 دستگاه مسافربر شخصی غیرمجاز در کرمانشاه اقدام به مسافرکشی می‌کنند.

سجاد سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کرمانشاه، در خصوص ساماندهی مسافربرهای شخصی، افزود: با توجه به اینکه نسبت تاکسی‌های شهر کرمانشاه با جمعیت این شهر در تعادل و تناسب است، امکان تبدیل مسافربرهای شخصی به تاکسی وجود ندارد، ضمن اینکه طرح تبدیل خودروهای شخصی به تاکسی از سال 85 به بعد متوقف شده و امکان بکارگیری این خودروها مقدور نیست.

مدیر عامل تاکسیرانی کرمانشاه در خصوص برخورد با مسافربرهای شخصی نیز گفت: این سازمان با همکاری و مساعدت مقام قضایی، پلیس راهور و نیروی انتظامی طرح برخورد با مسافربرهای شخصی را به صورت جدی و مستمر شروع کرده و تاکنون بیش از 50 دستگاه خودرو مسافربر غیرمجاز متوقف شده است.

سلیمانی افزود: در شهر کرمانشاه حدود 10 هزار دستگاه انواع تاکسی گردشی، خطی و آژانس تاکسی تلفنی تحت پوشش این سازمان مشغول به خدمات رسانی هستند و با توجه به جمعیت شهر کرمانشاه کمبود تاکسی نداریم.

وی در ادامه در خصوص طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی با بیان اینکه طرح ثبت نام از تاکسی های فرسوده از آذرماه سال جاری شروع شده، گفت: تاکنون بیش از 650 نفر از متقاضیان طرح تبدیل به احسن تاکسی‌ها مراحل ثبت نام را انجام داده و در حال سیر مراحل اداری و قانونی جهت تحویل خودرو نو هستند.

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه افزود: این سازمان تلاش دارد در صورت هماهنگی و همکاری دیگر ارگان‌ها هرچه سریعتر طرح تبدیل به احسن تاکسی‌ها را به سرانجام برساند.

سلیمانی با بیان اینکه برابر دستورالعمل ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت عمر تاکسی فرسوده 10 سال از تاریخ ساخت است، گفت: میانگین عمر تاکسی‌های شهر کرمانشاه هشت سال است.

‌به گفته مدیر عامل تاکسیرانی کرمانشاه، میانگین عمر تاکسی در دیگر کشورها پنج سال است.

سلیمانی افزود: در حال حاضر 1500 دستگاه تاکسی فرسوده تا مدل 1383 در ناوگان تاکسیرانی کرمانشاه وجود دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha