• دوشنبه / ۲۹ دی ۱۳۹۳ / ۱۳:۲۵
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 93102916136
  • خبرنگار : 71356

وکیل‌مدافع محمدرضا رحیمی: از مفاد رای دیوان عالی کشور بی‌اطلاعیم

وکیل‌مدافع محمدرضا رحیمی: از مفاد رای دیوان عالی کشور بی‌اطلاعیم

وکیل‌مدافع محمدرضا رحیمی می‌گوید هنوز موفق نشده از مفاد رای صادره توسط دیوان عالی کشور درباره موکلش مطلع شود.

وکیل‌مدافع محمدرضا رحیمی می‌گوید هنوز موفق نشده از مفاد رای صادره توسط دیوان عالی کشور درباره موکلش مطلع شود.

محمدرضا نادری در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه هنوز رای صادر شده از سوی دیوان عالی کشور درباره محمدرضا رحیمی به او ابلاغ نشده است، اظهار کرد: من روز گذشته به شعبه 11 دیوان عالی کشور مراجعه کردم ولی مدیر دفتر این شعبه صراحتا گفت من رای را ندارم که به شما بدهم.

نادری گفت که از طریق رسانه‌ها از تصمیم گیری دیوان عالی کشور نسبت به رای صادره از سوی شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران درباره محمدرضا رحیمی مطلع شده است.

به گزارش ایسنا، محسن افتخاری سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ از تایید بخشی از حکم شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران درباره «محمدرضا رحیمی» خبر داد ولی توضیح جزییات رای صادره را به سخنگوی قوه قضاییه واگذار کرد.

بر اساس این گزارش پس از مطرح شدن نام محمدرضا رحیمی در ارتباط با پرونده اختلاس از بیمه ایران، سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری 12 اسفند 92 در پاسخ به سئوالی درباره صدور قرار مجرمیت یکی از مسئولان دولت سابق در پرونده‌های بیمه و ارز و وجود 25 یا 29 عنوان اتهامی برای او گفت که اصل موضوع صحیح است و قرار مجرمیت برای این فرد صادر شده است.

محسنی اژه ای در نشست خبری دوشنبه 10 شهریور ماه 93 از صدور رای شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران درباره محمدرضا رحیمی خبر داد و با تاکید بر اینکه قبل از قطعیت نمی‌توان جزییات حکم را بیان کرد گفت که حکم صادره شامل مجازات‌های حبس و جزای نقدی است.

شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۳ وکیل‌ مدافع با مراجعه به شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران و ارائه لایحه‌ای 20 صفحه‌ای به رای صادره از سوی این شعبه اعتراض کرد تا پرونده مذکور برای رسیدگی به اعتراض به دیوان عالی کشور ارسال شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha