• یکشنبه / ۲۳ آذر ۱۳۹۳ / ۱۱:۳۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 93092313430
  • خبرنگار : 71431

خواب‌آلودگی راننده کامیون میدان هفت تیر را به هم ریخت

خواب‌آلودگی راننده کامیون میدان هفت تیر را به هم ریخت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ورود یک دستگاه کامیون به تعدادی از مغازه‌های واقع در میدان هفت تیر خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ورود یک دستگاه کامیون به تعدادی از مغازه‌های واقع در میدان هفت تیر خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره گفت: حوالی ساعت 4 بامداد امروزیکشنبه یک مورد حادثه ورود کامیون به چند فروشگاه در حوالی میدان هفت تیر به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان ایستگاه‌های 18، 53 و گروه نجات 14 را به محل حادثه واقع در میدان هفت تیر اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل اظهار کرد: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که این کامیون در حال حرکت در مسیر بوده که ناگهان به دلیل نامعلومی که در دست بررسی است از مسیر اصلی خود منحرف شده و پس از ورود به تعدادی از مغازه‌های واقع در میدان هفتم تیر متوقف شده است.

ملکی با بیان اینکه در جریان این حادثه دست‌کم شش مغازه دچار خساراتی شدند، افزود: راننده کامیون نیز دچار آسیب دیدگی شد که عوامل آتش نشانی وی را برای انتقال به مراکز درمانی در اختیار نیروهای اورژانس قرار دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این کامیون پس از حادثه واژگون شده بود، افزود: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص و جرثقیل 55 تن سازمان این کامیون را از داخل مغازه‌ها خارج و به حاشیه معبر بازگرداندند.

ملکی با بیان اینکه هیچ کس درون مغازه‌ها حضور نداشت افزود:‌ علت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

به گفته وی این حادثه سبب ایجاد ترافیک سنگین در محورهای اطراف میدان هفت تیر به ویژه بزرگراه مدرس شده بود که با حضور عوامل راهور و آتش نشانان این مشکل مرتفع شد.

اعلام علت حادثه

همچنین سرهنگ عین‌الله جهانی، رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور ناجا با اشاره به وقوع این حادثه به خبرنگار ایسنا گفت: درپی این حادثه مسیر شمال به جنوب بزرگراه مدرس در محدوده میدان هفتم تیربین ساعات چهار تا شش بامداد امروز موقتا مسدود شد.

وی علت این حادثه را خستگی و خواب آلودگی راننده کامیون اعلام کرد و افزود: در حال حاضر مشکل ترافیکی خاصی در این محدوده وجود ندارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha