• سه‌شنبه / ۱۸ آذر ۱۳۹۳ / ۱۳:۳۸
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 93091811309
  • خبرنگار : 71477

مادر نوجوان کشته شده توسط پلیس آمریکا هم به جمع معترضان پیوست / " ضارب را محکوم کنید"

مادر نوجوان کشته شده توسط پلیس آمریکا هم به جمع معترضان پیوست / " ضارب را محکوم کنید"

مادر نوجوان 12 ساله‌ای که به دلیل حمل یک اسلحه پلاستیکی به ضرب گلوله یکی از ماموران پلیس کلیولند کشته شده خواستار محکومیت این مامور پلیس شد.

مادر نوجوان 12 ساله‌ای که به دلیل حمل یک اسلحه پلاستیکی به ضرب گلوله یکی از ماموران پلیس کلیولند کشته شده خواستار محکومیت این مامور پلیس شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، تمیر رایس، نوجوان 12 ساله 22 نوامبر سال‌جاری میلادی در یک زمین بازی در کلیولند ایالت اوهایو به ضرب گلوله یکی از ماموران پلیس کشته شد. جرم این نوجوان تکان دادن تفنگ اسباب بازی بوده که بسیار به سلاح واقعی شبیه بوده است.

گفته می‌شود شخصی با اداره پلیس تماس گرفته و درباره فردی با یک تفنگ در یک زمین بازی گزارش داده است. فیلم‌های دوربین‌های کنترل نشان می‌دهند که این پسر نوجوان در عرض دو ثانیه پس از رسیدن ماشین گشت‌زنی در نزدیکی وی مضروب شده است.

ساماریا رایس، مادر این نوجوان در کنفرانسی خبری گفت، یکی از دوستان این تفنگ بادی را که گلوله پلاستیکی شلیک می‌کند به پسرش داده بود.

وکلای این خانواده می‌گویند، موکلانشان خواستار تحقیقاتی صریح و شفاف هستند. در حالی که انتظار می‌رود یک هیات منصفه بررسی کند که آیا این اتهامات ارزش رسیدگی را دارد یا خیر. بنیامین کرامپ، وکیلی که در پرونده‌های مهم دیگری شامل کشته شدن جوانان سیاهپوست شرکت داشته است، تاکید کرد، تیموتی لوئمان، افسر گشت‌ باید بدون آنکه هیات منصفه اسناد و مدارک را بررسی کند، محکوم شود.

دیگر وکلا در حال حاضر از طرف خانواده تمیر شکایت کشتار غیرقانونی را به دادگاه کلیوند ارائه داده‌اند.

ساماریا رایس گفت: دو پسربچه به در خانه ما آمده و به من گفتند که به شکم تمیر دو گلوله شلیک شده است. من سپس به خیابانی که زمین بازی در آن قرار داشت دویدم و تمیر را که بر روی زمین افتاده بود پیدا کردم؛ دختر 14 ساله‌ام نیز در همان ماشین گشت پلیس در حال گریه بود.

کرامپ گفت: این دختربچه به مادرش گفته که وی پس از آنکه به خاطر تیراندازی به برادرش ناراحت و مضطرب شده توسط افسران پلیس دستبند زده شده و به درون ماشین برده شده است.

یکی از سخنگویان پلیس کیلیولند گفت، مقامات پلیس در این باره اظهارنظری نکرده‌اند.

کرامپ گفت، وی و وکیل والتر مدیسون استخدام شده‌اند تا مطمئن شوند که روند رسیدگی به این پرونده به صورت شفاف پیش می‌روند و همانند دیگر پرونده‌ها بر روی آن سرپوش گذاشته نمی‌شود.

وی تاکید کرد: ما نیاز نداریم یک هیات منصفه دیگر داشته باشیم. آنها تنها می‌توانند این مامور پلیس را محکوم کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha