• سه‌شنبه / ۱۱ آذر ۱۳۹۳ / ۰۸:۲۴
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 93091106562

جزئیات تازه از سوء قصد در بوکس

رییس هیات بوکس لرستان: ضارب سابقه‌دار بوده و لرستانی نیست

 رییس هیات بوکس لرستان: ضارب سابقه‌دار بوده و لرستانی نیست

هر روز که می گذرد جزئیات تازه ای از سوء قصد یک بوکسور به رییس کمیته‌ اجرایی فدراسیون مشخص می‌شود. رییس هیات بوکس استان لرستان مدعی شده ضارب لرستانی نبوده و سابقه دار است.

هر روز که می گذرد جزئیات تازه ای از سوء قصد یک بوکسور به رییس کمیته‌ اجرایی فدراسیون مشخص می‌شود. رییس هیات بوکس استان لرستان مدعی شده ضارب لرستانی نبوده و سابقه دار است.

مهرداد حمیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا، در مورد اتفاقی که در مسابقات قهرمانی کشور رخ داد، اظهار کرد: جا دارد از انتشار برخی اخبار نادرست در برخی رسانه‌ها انتقاد کنم. همه جا عنوان شده که فرد ضارب لرستانی بوده که این کاملا اشتباه است. متاسفانه به نادرست این مسائل را مطرح کرده‌اند که اجحاف در حق استان غیور لرستان است.

وی افزود: فرد ضارب با نام محمود هدایتی متولد اهواز و ساکن استان تهران است که قصد داشته در این رقابت‌ها برای تیم استان سیستان و بلوچستان مبارزه کند. این فرد برای این که بتواند مجوز حضور در مسابقات را بگیرد قبل از شروع رقابت‌ها به فدراسیون رفته بود و نامه‌ای را از ناطق نوری، رییس فدراسیون در اختیار داشت.

رییس هیات بوکس استان لرستان با تاکید بر این که فرد ضارب اصلا ربطی به استان لرستان ندارد، گفت: در جلسه‌ای که این فرد با ناطق نوری داشته نامه‌ای را گرفته و به کمیته‌ اجرایی مسابقات قهرمانی کشور ارائه کرد. در آن نامه عنوان شده بود که با صلاح دید کمیته‌ فنی می‌تواند در مسابقات شرکت کند، اما کمیته‌ فنی اجازه این حضور را نداد و طبق قانون جلوی مبارزه کردن او گرفته شد.

وی ادامه داد: فرد خاطی که سنش بالاتر از 40 سال بود حتی وزن کشی هم کرد، اما کمیته‌ فنی اجازه مبارزه را به او نداد. البته اگر در نامه‌ای که از ناطق گرفته بود نظر کمیته‌ فنی مطرح نمی‌شد او می توانست در مسابقات شرکت کند.

حمیدیان گفت: بعد از ممانعت کمیته‌ اجرایی برای مبارزه کردن او، این فرد به همراه برادر خود در خودرو شخصی کمین کردند و اواخر شب به بابک و بهمن بردبار حمله می‌کنند، مثل این که یکی از ضاربان فرار می‌کند، اما ماموران یک نفر از آنها را می‌گیرند.

رییس هیات بوکس لرستان، گفت: فرد ضارب مدعی شده که اقدامش عمدی نبوده و نتوانسته خودرو را کنترل کند و تصادف کرده است، اما با توجه به حضور شاهدان و نظر نهادهای ذیربط مقصر شناخته شده و در بازداشت است. طبق اطلاعاتی که دارم فرد ضارب سابقه دار است و قبلا در زندان بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا این اتفاق به اسم استان لرستان ثبت شد؟ گفت: همان روز که این فرد در فدراسیون بود و نامه گرفت از فدراسیون با من تماس گرفتند و گفتند که چنین فردی می‌خواهد در مسابقات شرکت کند و اگر موردی پیش آمد به سن او اعتراض نکنید، او خودش را به عنوان لر معرفی کرده است و من هم گفتم او را نمی‌شناسم. بعد از این ماجرا گفتم که اگر بوکسور خوبی است، بگذارید برای استان لرستان بازی کند که گفتند او می‌خواهد برای استان دیگری بازی کند. همان زمان بود که فهمیدم جریان چیست.

حمیدیان در پاسخ به این سوال که چرا این گونه حواشی در بوکس ایران اتفاق می‌افتد گفت: چنین حواشی در همه رشته‌ها وجود دارد ، ولی نمی‌دانم چرا حواشی بوکس را این همه بزرگ می‌کنند، ضمن این که نباید فراموش کنیم بوکس پیچیده‌تر از بقیه رشته‌ها است، داوری در آن سخت‌تر از بقیه است و سنگین‌ترین ورزش است. همه این‌ها روی عملکرد بوکسورها تاثیر می‌گذارد.

ا‌نتها‌ی پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۹-۱۱ ۱۱:۵۹

در مرام مردم لر نيست که مهمان خود را آزار دهند چه برسد که او را زير بگيرند ايسنا جان لطفا تصحيح بفرماييد چرا که خبر ديروز شما در همه رسانه ها منتشر شده

avatar
۱۳۹۳-۰۹-۱۲ ۰۰:۱۵

ما لرستانيها را به خير شمان اميد نيست . شر مرسانيد.در ضمن مرام و معرفت لرها را در فرهنگ و تاريخ و ادب اين مملکت مي توان يافت.