• دوشنبه / ۲۶ آبان ۱۳۹۳ / ۱۲:۰۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93082613530

رونمایی از ترکیب اصلی تیم ملی پیش از بازی با کره جنوبی

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی با کره‌جنوبی با جملات انگیزه‌بخش کارلوس کی‌روش همراه بود.

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی با کره‌جنوبی با جملات انگیزه‌بخش کارلوس کی‌روش همراه بود.

به گزارش ایسنا، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی فردا (سه‌شنبه) مقابل کره جنوبی صبح امروز (دوشنبه) در زمین اصلی ورزشگاه آزادی از ساعت 11:30 آغاز شد.

ملی‌پوشان حدود 20 دقیقه قبل از شروع تمرین به زمین آمدند و مشغول گرم کردن بدن‌هایشان بودند. در این لحظات کارلوس کی‌روش با جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، مسعود شجاعی و رضا قوچان‌نژاد جلسه 5 نفره‌ای را در زمین تشکیل داد و مشخص بود توضیحات فنی را به آنها می‌گوید.

آغاز تمرین با صحبت‌های چند دقیقه‌ای کی‌روش در جمع بازیکنان همراه شد. سرمربی تیم ملی به آنها گفت: چمن‌ها را بکنید و بو کنید! او در صحبت‌هایش شوخی هم می‌کرد.

اولین برنامه تمرین امروز تیم ملی پاسکاری‌های دو به دوی بازیکنان ابتدا با سر و سپس با پا بود. پس از آن کی‌روش بازیکنان را به دو گروه تقسیم کرد و هر گروه نیز به دو دسته تقسیم شدند و با پوشیدن کاورهای سرخ‌آبی و سبز مقابل هم تمرین حفظ توپ انجام دادند.

گروهی که کاورهای سبزرنگ به تن داشت، به نظر ترکیب اصلی تیم ملی در بازی با کره جنوبی به شمار می‌آمدند. بازیکنان سبزپوش در یک گروه عبارت بودند از: سیدجلال حسینی، پژمان منتظری، احسان حاج‌صفی، خسرو حیدری و جواد نکونام که مقابل آنها گروهی شامل امیرحسین صادقی، مرتضی پورعلی‌گنجی، محمدرضا خانزاده، ووریا غفوری و حبیب گردانی قرار گرفته بودند.

بازیکنان سبزپوش در دسته دوم نیز عبارت بودند از علیرضا جهانبخش، مسعود شجاعی، اشکان‌ دژآگه، آندرانیک تیموریان و رضا قوچان‌نژاد که برابر آنها کریم انصاری‌فرد، امید ابراهیمی، سروش رفیعی، محمد نوری و سردار آزمون قرار گرفته بودند.

این بخش از تمرین حدود 10 دقیقه به طول انجامید و بعد از آن بازیکنان در گوشه زمین روی استارت‌های سرعتی کوتاه متمرکز شدند.

پس از این تمرین، بازیکنان می‌خواستند در نیمه‌ای از زمین استادیوم تمرین ترکیبی و تاکتیکی را مرور کنند. آنها در چهار نقطه از زمین قرار گرفته بودند. بازیکنان با همان تقسیم‌بندی در تمرین حفظ توپ مهیای انجام این بخش شدند که این شرایط احتمال مشخص شدن ترکیب اصلی تیم ملی برای بازی با کره جنوبی را بسیار بالا برد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha