• دوشنبه / ۲۶ آبان ۱۳۹۳ / ۱۱:۳۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93082613487

حیدری: کره برای انتقام نیامده است/ این مهم‌ترین بازی تدارکاتی تیم ملی است

حیدری: کره برای انتقام نیامده است/ این مهم‌ترین بازی تدارکاتی تیم ملی است

هافبک تیم ملی ایران با بیان این که کره به فکر انتقام‌گیری از ایران نیست، گفت: ایران و کره برای جام ملت‌ها آماده می‌شوند و اهمیت این بازی برای مردم هم به حدی است که پیش‌بینی می‌کنم تماشاگران زیادی به ورزشگاه آزادی بیایند، چون می‌دانند که حضورشان موثر است.

هافبک تیم ملی ایران با بیان این که کره به فکر انتقام‌گیری از ایران نیست، گفت: ایران و کره برای جام ملت‌ها آماده می‌شوند و اهمیت این بازی برای مردم هم به حدی است که پیش‌بینی می‌کنم تماشاگران زیادی به ورزشگاه آزادی بیایند، چون می‌دانند که حضورشان موثر است.

به گزارش ایسنا، خسرو حیدری پیش از آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران قبل از بازی دوستانه با کره جنوبی در جمع خبرنگاران گفت: در یک هفته اخیر تمرین‌های خوبی را برگزار کردیم و فردا بازی مهمی با کره‌جنوبی خواهیم داشت. کره‌ای‌ها با تمام بازیکنان‌شان و با یک تیم کامل به ایران می‌آیند و این نشان می‌دهد بازی با ایران برایشان اهمیت زیادی دارد و امیدوارم با حضور هواداران‌مان و حمایت آنها بتوانیم - با آن که یک بازی تدارکاتی را در پیش داریم - پیروز باشیم.

وی افزود: در میان بازی‌های تدارکاتی که تاکنون تیم ملی داشته، بازی با کره جنوبی از همه مهم‌تر است. حریفان ما در جام ملت‌ها مانند قطر و بحرین 13 یا 14 بازی تدارکاتی کرده‌اند ولی ما دو، سه بازی بیشتر انجام نداده‌ایم و امیدوارم با این مسابقه در راه آماده‌سازی تیم ملی در راه حضور در جام ملت‌ها بسیار مفید باشد.

وی در واکنش به این که با توجه به برگزاری بازی با کره در یک روز غیرتعطیل فکر می‌کنید تماشاگران زیادی به استادیوم بیایند، گفت: اگر چه این مسابقه یک بازی تدارکاتی است اما فکر می‌کنم مردم دوست دارند همیشه بازی‌های تیم ملی مقابل کره جنوبی را از نزدیک تماشا کنند و پیش‌بینی می‌کنم تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند. قطعا حضور آنها در بالا رفتن روحیه تیم و انجام یک بازی بهتر موثر است. با این که این مسابقه تدارکاتی است ولی ما آن را بسیار مهم می‌دانیم.

هافبک تیم ملی، در پاسخ به اینکه آیا معتقدید کره‌ای‌ها برای انتقام دو شکست اخیری که مقابل ایران متحمل شده‌اند به تهران آمده‌اند، گفت: این بازی برای آنها اهمیت دارد اما فکر می‌کنم کره آمده تا یک بازی تدارکاتی خوب را انجام دهد. هر دو تیم خودشان را برای حضور در جام ملت‌ها آماده می‌کنند و دیدگاه هر دو تیم به این مسابقه انجام یک بازی برای آماده‌سازی است. بنابراین به نظرم کره‌ای‌ها به آن دو شکست در انتخابی جام جهانی توجهی نداشته باشند و بیشتر روی کسب قدرت بیشتر برای حضور در جام ملت‌ها متمرکز شده‌اند.

خسرو حیدری درباره شرایط خودش هم گفت: وضعیت خوبی دارم و کاملا آماده هستم. امیدوارم تیم ملی به حدی آماده شود که در جام ملت‌ها با کیفیتی که در جام جهانی ارائه داد، حاضر شود.

این بازیکن درباره صحبت‌های کی‌روش با ملی‌پوشان و این که فکر می‌کند ایران با چه سیستمی مقابل کره جنوبی بازی کند، تصریح کرد: ما قبل از بازی‌ها جلساتی را با کارلوس کی‌روش داریم. او تاکید دارد که باید حتی در بازی‌های تدارکاتی با تمام قدرت حاضر شده و خوب باشیم. کی‌روش معتقد است عملکرد موفقیت‌آمیز ایران مقابل کره پیامی است که ما می‌توانیم به حریفان ایران در جام ملت‌ها بدهیم و بگوییم ایران همان تیم جام جهانی برزیل است اما اینکه ما با چه سیستمی بازی می‌کنیم را هنوز فقط کی‌روش می‌داند و مشخص نیست فردا با چه تاکتیکی و کدام بازیکنان در زمین حاضر شویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha