• یکشنبه / ۲۵ آبان ۱۳۹۳ / ۱۵:۴۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93082513037

کفاشیان: داربی هم مانند سایر دیدارهاست/ حق ایران است که در هیات اجرایی AFC باشد

کفاشیان: داربی هم مانند سایر دیدارهاست/ حق ایران است که در هیات اجرایی AFC باشد

رییس فدراسیون فوتبال ایران می‌گوید صحبت‌هایی با مسئولان فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی برای حضور در پست‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا صورت گرفته است.

رییس فدراسیون فوتبال ایران می‌گوید صحبت‌هایی با مسئولان فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی برای حضور در پست‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا، علی کفاشیان در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم ملی فوتبال ایران در مورد دیدار با کره‌جنوبی اظهار کرد: خوشبختانه بازیکنان شرایط خوبی دارند و همه چیز برای انجام یک دیدار تدارکاتی مناسب با کره جنوبی مهیاست.

او در پاسخ به سوالی در مورد نتایج جلسات با مسئولان فدراسیون کره برای انتخابات هیات رییسه کنفدراسیون فوتبال آسیا اظهار کرد: بحث‌هایی در این زمینه صورت گرفت و تلاش کردیم تا نظر آنها جلب شود. باید از حق ایران در AFC دفاع کنیم و در صورت مهیا بودن شرایط نامزد نیز شویم. اگر شرایط مهیا شود، کره‌ای‌ها می‌توانند در هیات رییسه حضور داشته باشند و ما هم شانس حضور در هیات اجرایی را داریم.

رییس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: حق کشورهایی چون کره، ژاپن و ایران است که در هیات رییسه کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور داشته باشند. این کشورها از نظر فوتبالی دارای شرایط بهتری نسبت به کشورهایی هستند که در حال حاضر عضو هیات رییسه AFC هستند.

کفاشیان درباره پرداخت مطالبات نلو وینگادا، سرمربی سابق تیم امید گفت: ما مطالبات او را پرداخت خواهیم کرد.

او در پاسخ به سوالی در مورد دیدار پیش روی تیم‌های استقلال و پرسپولیس نیز گفت: داربی هم یک مسابقه مانند سایر دیدارهاست. امیدواریم از این بازی استقبال خوبی صورت بپذیرد و دو تیم هم بازی خوبی را انجام دهند.

رییس فدراسیون فوتبال در مورد جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال که فردا (دوشنبه) برگزار می‌شود، نیز گفت: در این جلسه در مورد تاریخ برگزاری مجمع و موارد مالی صحبت‌ها و تبادل نظر صورت می‌پذیرد.

کفاشیان در مورد درخواست کی‌روش مبنی بر حمایت بیشتر از تیم ملی گفت: ما به عنوان فدراسیون تلاش می‌کنیم تا حمایت‌های هرچه بیشتری را از تیم ملی فوتبال ایران را داشته باشیم و این حمایت‌ها شامل حمایت‌های مادی و معنوی می‌شود. سرمربی تیم ملی از ما درخواست حمایت دارد و ما تلاش می‌کنیم این حمایت صورت پذیرد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران برای حضور قدرتمند در جام ملت‌های آسیا روز سه‌شنبه هفته جاری در یک دیدار دوستانه به مصاف کره جنوبی می‌رود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha