• سه‌شنبه / ۲۰ آبان ۱۳۹۳ / ۱۴:۵۵
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 93082010146
  • منبع : شهرداری تهران

مرگ ده‌ها پرنده در آتش سوزی مغازه پرنده‌فروشی

مرگ ده‌ها پرنده در آتش سوزی مغازه پرنده‌فروشی

در آتش سوزی یک مغازه پرنده فروشی در منطقه فرحزاد تهران ده ها پرنده در میان دود و آتش ازبین رفت.

در آتش سوزی یک مغازه پرنده فروشی در منطقه فرحزاد تهران ده ها پرنده در میان دود و آتش ازبین رفت.

به گزارش سرویس حوادث ایسنا، رهگذران با مشاهده دود غلیظی که از لابلای کرکره مغازه پرنده فروشی خارج می شد، در تماس با سامانه 125 درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 10:15 دقیقه صبح دیروز سریعا آتش نشانان ایستگاه 58 و 94 را به بزرگراه یادگار امام، خیابان فرحزاد اعزام کرد.

به گفته مدیر منطقه 2 عملیات سازمان آتش نشانی تهران، درهنگام بروز حادثه مالک مغازه در محل حضور نداشت، به همین خاطر شعله‌های آتش درزمانی کوتاه تمامی این مغازه 30 مترمربعی را که انواع پرنده ها در میان قفس های آن وجود داشت، فرا گرفت.

محمود شادکی افزود: در زمان وقوع این حادثه، آتش نشانان سرگرم خاموش کردن آتش سوزی یک سفره خانه سنتی در یک صد متری آن بودند که به محض اعلام این آتش سوزی، نیمی از این آتش نشانان، عازم مغازه پرنده فروشی شدند.

وی ادامه داد: نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از قطع برق مغازه، با توجه به بسته بودن در ورودی آن با استفاده از ابزار مخصوص اقدام به برش قفل این مغازه کردند وسپس با کمک دستگاه تنفسی وارد محل آتش سوزی شدند.

شادکی گفت: نیروهای عملیات با استفاده از لوله های آبدهی، شعله های آتش را که تمام مغازه را در برگرفته و در حال سرایت به دیگر قسمت ها بود مهار وکاملا خاموش کردند.

شادکی خاطرنشان کرد: آتش نشانان به منظور ایمن سازی محل، تعدادی از قفس های پرنده و نیز مقدار زیادی از غذاهای آنها که سوخته و نیمه سوخته بودند را به خارج از این مکان منتقل کردند.

براساس گزارش پایگاه خبری 125، وی تصریح کرد: متاسفانه در جریان این حادثه تمامی پرندگان موجود در این مغازه درمیان دود و آتش خفه شده و یا سوختند.

مدیر منطقه 2 آتش نشانی درخاتمه اظهار داشت: علت این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha