• سه‌شنبه / ۲۰ آبان ۱۳۹۳ / ۱۱:۰۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93082009843

کریم انصاری‌فرد: شرایط خوبی در اروپا دارم/ همیشه برای حضور در تیم ملی انگیزه داشته‌ام

کریم انصاری‌فرد: شرایط خوبی در اروپا دارم/ همیشه برای حضور در تیم ملی انگیزه داشته‌ام

مهاجم اوساسونا گفت: از حضور در فوتبال اروپا راضی هستم و همیشه برای حضور در تیم ملی هم انگیزه داشته‌ام.

مهاجم اوساسونا گفت: از حضور در فوتبال اروپا راضی هستم و همیشه برای حضور در تیم ملی هم انگیزه داشته‌ام.

به گزارش ایسنا، کریم انصاری‌فرد پیش از تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از اردوی پرتغال خوشحالیم که دومین اردوی تیم ملی هم تشکیل شد و در کشور خودمان برای بازی تدارکاتی مقابل کره جنوبی آماده می‌شویم. امیدوارم این برنامه اردوی خوبی برای آماده‌سازی تیم ملی پیش از جام ملت‌ها باشد.

وی افزود: شرایط با بازی‌های گذشته با کره‌جنوبی فرق می‌کند. الان در یک بازی دوستانه مقابل کره جنوبی قرار می‌گیریم. ایران همیشه جلوی کره خوب بازی کرده است و امیدوارم در این بازی تدارکاتی هم با حمایت هوادارانمان بازی قدرتمندانه‌ای را انجام دهیم و آمادگی لازم برای حضور در جام ملت‌ها را کسب کنیم.

انصاری فرد با اشاره به این که انگیزه‌اش برای درخشش در جام ملت‌ها گفت: همان انگیزه خاصی را که در جام‌جهانی داشتم، دارم. اساسا همیشه برای حضور خوب در تیم ملی انگیزه دارم و امیدوارم تمرینات خوبی چه در ایران و چه در اردوی آفریقای جنوبی و اردوی پیش از بازی‌های جام ملت‌های آسیا در استرالیا داشته باشیم و به آمادگی مطلوبی برسیم.

وی در پاسخ به این سوال ایسنا مبنی بر این که پس از آن که لژیونر شدی از وضعیتت در فوتبال اسپانیا و تیم اوساسونا رضایت داری و آیا انتظارات پیش از سفر به اروپا برآورده شده است، گفت: از حضور در فوتبال اروپا خیلی راضی هستم. شرایط خوبی دارم. در اردوی پرتغال با مصدومیت جزئی روبه‌رو شدم اما این مصدومیت بهبود یافته و الان حدود شش روز است که تقریبا هیچ مشکلی ندارم و با آمادگی در خدمت تیم ملی ایران هستم.

ا‌نتها‌ی پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha