• دوشنبه / ۲۸ مهر ۱۳۹۳ / ۱۴:۰۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 93072815855
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

تکذیب آمارهای بالای اسیدپاشی در اصفهان

تکذیب آمارهای بالای اسیدپاشی در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان آمارهای ارائه شده توسط شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های غیر رسمی در خصوص اسیدپاشی را شایعه عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان آمارهای ارائه شده توسط شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های غیر رسمی در خصوص اسیدپاشی را شایعه عنوان کرد.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار عبدالرضا آقاخانی دراین‌باره گفت: تا کنون تنها تعداد چهار مورد از اسید پاشی به بانوان در شهر اصفهان به تایید پلیس رسیده و آمارهای بالای ارائه شده توسط شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های غیر رسمی در این خصوص شایعه و کذب است.

وی خاطر نشان کرد: همانطور که همیشه همکاری و مشارکت مردم باعث موفقیت ما در ماموریت هایمان شده این بارهم با توجه به همکاری خوبی که مردم با ما داشتند قول می دهیم که به زودی عامل اصلی این پرونده شناسایی و دستگیر شود.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به سوءاستفاده مخالفان نظام از این گونه حوادث عنوان داشت: متاسفانه امروز با انبوه شایعات و اخبار کذب در شبکه های اجتماعی و اجتماعات مختلف روبرو هستیم که در این باره به شهروندان توصیه می کنیم به این گونه شایعات توجه نکنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: شهروندان مطمئن باشند که پلیس بیش از آنان نسبت به وقوع هرگونه اخلال در نظم و امنیت حساس است و انشاء الله با تلاش ماموران خدوم پلیس استان این پرونده نیز مانند دیگر پرونده ها به سرانجام خواهد رسید.

وی در خصوص نحوه خبررسانی پیرامون وقوع جرایم عنوان داشت: پلیس مخالف اطلاع رسانی از وقوع جرایم به مردم نیست، بلکه معتقد است این گونه اخبار باید به موقع و همراه با آگاه سازی، آموزش و هشدار انتشار یابد و باعث نگرانی و تشویش مردم و پایین آمدن احساس امنیت در بین آنان نشود و از شایعه پراکنی رسانه های واسطه هم جلوگیری کند.

آقاخانی با بیان اینکه هم اکنون امنیت در سطح استان به طور کامل برقرار بوده و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد، اظهارکرد: پلیس با تمام قوا و با بهره گیری از امکانات و تجهیزات مدرن خود با مخلان نظم و امنیت برخورد کرده و اجازه نمی دهد کسی به شهروندان تعرض کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۵:۲۵

آقا از برقراري کامل کدوم امنيت صحبت ميکنيد!!!!؟؟ من حتي جرات نميکنم براي بردن بچه ام به مهدکودک از منزل خارج بشم. اونوقت شما ميفرماييد جاي هيچ نگراني نيست. مگه اين مجرمهاي جاني دستگير شدند که بايد ديگه نگران نباشيم. عجب!!!

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۹ ۱۳:۳۸

خخخخ اجازه نمي دهيد! پس اين همه اتفاق کشکه

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۹ ۱۶:۰۸

عزيزان اصلا جاي نگراني نيست،اگر نگران بشيد برخي مسئولان کشور ناراحت ميشند.شب راحت نميخوابند بنده خداها.گناه دارند.نميبينيد همشون مثل ما مردم زندگي ميکنند؟ يه موقع فکر نکنيد دروغ ميگندا...نه. ما مردم مشکل داريم. اينا هر کاري بکنند حق دارند. اينا پاکند. اينا....پاي صندوقهاي راي منتظرتونم، ميبينمتون