• دوشنبه / ۲۸ مهر ۱۳۹۳ / ۱۰:۳۸
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 93072815537
  • خبرنگار : 71460

آنچلوتی: مطمئنم رونالدو در رئال بازنشسته می‌شود

آنچلوتی: مطمئنم رونالدو در رئال بازنشسته می‌شود

سرمربی رئال‌مادرید عنوان کرد 100 درصد مطمئن است که کریستیانو رونالدو در این تیم فوتبالش را پایان خواهد رساند. او همچنین اعتراف کرد تیمش بازی سختی برابر لیورپول خواهد داشت.

سرمربی رئال‌مادرید عنوان کرد 100 درصد مطمئن است که کریستیانو رونالدو در این تیم فوتبالش را پایان خواهد رساند. او همچنین اعتراف کرد تیمش بازی سختی برابر لیورپول خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، روزنامه‌های انگلیسی پس از درخشش کریستیانو رونالدو در رئال مادرید، از احتمال بازگشت این بازیکن به منچستر‌یونایتد خبر دادند. رونالدو نیز درباره بازگشت احتمالی به منچستر یونایتد عنوان کرد نمی تواند به تیم سابقش "نه" بگوید.

کارلو آنچلوتی در گفت‌وگو با روزنامه "سان" درباره پیوستن رونالدو به منچستر‌یونایتد گفت: رونالدو بهترین بازیکن جهان است و رئال نمی خواهد بهترین بازیکنش را از دست بدهد. بازیکنی نیست که بتواند جانشین رونالدو شود و به همین خاطر جدایی او از رئال منتفی است. من 100 درصد مطمئنم که فوتبال رونالدو در رئال‌مادرید به پایان می‌رسد و به منچستر‌یونایتد نخواهد رفت. رونالدو از بودن در مادرید خوشحال است و همه او را در مادرید دوست دارند. رابطه خیلی خوبی بین او و سایر بازیکنان رئال نیز وجود دارد.

سرمربی رئال مادرید درباره پیوستن رحیم استرلینگ به رئال‌مادرید گفت: بعید می‌دانم این انتقال صورت گیرد. رئال در تابستان نیازی به جذب بازیکن جدید ندارد و به همین خاطر استرلینگ به تیم ما نخواهد پیوست. البته او بازیکن بسیار بزرگ و تاکتیکی است و به نظر من یکی از بهترین بازیکنان فعلی اروپاست.

سرمربی رئال‌مادرید با تمجید از استیون جرارد گفت: همیشه دوست داشتم مربی جرارد باشم. او یک بازیکن فوق العاده و یک رهبر واقعی برای تیمش است. زمانی که هدایت میلان را بر عهده داشتم، قصد داشتم تا جرارد را به میلان ببرم تا در کنار پیرلو در مرکز زمین فعالیت کند.

کارلتو ادامه داد: ‌بازی سختی در لیگ قهرمانان برابر لیورپول خواهیم داشت. لیورپول فصل گذشته خیلی بدشانس بود که نتوانست قهرمان لیگ برتر شود. آنها فصل گذشته بازی های بسیار خوبی به نمایش گذاشتند و شایسته قهرمانی بودند. فوتبال همین است. اشتباهی که جرارد در بازی لیورپول و چلسی مرتکب شد باعث شد تا قهرمانی از دست لیورپول خارج شود. به خوبی راجرز را می‌شناسم. او مربی بسیار خوبی است و رابطه نزدیکی هم با او دارم.

سرمربی رئال مادرید ادامه داد:‌ هدف اصلی تیم من قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست. به خوبی می‌دانم که قهرمانی در اروپا چه اهمیتی برای مادریدی‌ها دارد. از اینکه با قهرمانی در لیگ قهرمانان وارد تاریخ باشگاه بزرگی چون رئال مادرید شدم افتخار می کنم.

آنچلوتی در پایان درباره ماریو بالوتلی گفت: بالوتی بازیکن خوبی است. او در لیورپول جانشین لوئیس سوآرس شده است که ماشین گلزنی لیورپول بوده است و به هیمن خاطر کار بالوتلی سخت است. بالوتلی برای موفقیت در لیورپول به ثبات نیاز دارد.

لیورپول و رئال مادرید چهارشنبه در لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آنفیلد برابر هم به میدان خواهند رفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha