• چهارشنبه / ۲۳ مهر ۱۳۹۳ / ۱۴:۰۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93072313095
  • خبرنگار : 90193

نامه کفاشیان به تاج: دوربین‌های صداوسیما را به ورزشگاه‌ها راه ندهید

نامه کفاشیان به تاج: دوربین‌های صداوسیما را به ورزشگاه‌ها راه ندهید

علی کفاشیان در نامه‌ای به مهدی تاج از وی خواست در صورت عدم توافق صداوسیما با فدراسیون فوتبال به دوربین های تلویزیونی اجازه ورود به ورزشگاه‌ها را ندهد.

علی کفاشیان در نامه‌ای به مهدی تاج از وی خواست در صورت عدم توافق صداوسیما با فدراسیون فوتبال به دوربین های تلویزیونی اجازه ورود به ورزشگاه‌ها را ندهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، در این نامه آمده است: با توجه به جلسات مکرر و مکاتبه‌های متعدد صورت گرفته مبنی بر انعقاد قرارداد واگذاری حق پخش تلویزیونی با صداوسیما و نظر به پیگیری‌های یک ساله و از آنجایی که در راستای احقاق حقوق باشگاه‌ها و فوتبال کشور، دریافت حق پخش تلویزیونی به عنوان اساسی‌ترین منبع درآمد باشگاه‌ها به حساب می‌آید و با توجه به تاکیدهای کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر الزام فدراسیون‌های عضو و باشگاه‌های حرفه‌ای به دریافت این حقوق و عدم تحقق این امر، بدین وسیله به اتکای مصوبه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر و شرایط مالی به وجود آمده که پیش روی باشگاه‌هاست و با توجه به عدم انعقاد قرارداد جهت پخش تلویزیونی این مسابقات، از هفته جاری مسابقات لیگ برتر ورود هرگونه دوربین و تجهیزات مربوطه صداوسیما جهت ضبط و پخش مستقیم و غیرمسقیم مسابقات فوتبال، تهیه گزارش و خبر از روند برگزاری مسابقات جلوگیری به عمل آید.

در پایان این نامه نیز رئیس فدراسیون فوتبال ضمن عذرخواهی از عموم مردم و علاقمندان به فوتبال یادآور می‌شود در مسیر توافق و احقاق حقوق باشگاه‌ها و فوتبال کشور نهایت همراهی و تعامل انجام شده است اما از آنجایی که هیچگونه توافق و همکاری صورت نگرفته است مجبور به اجرای این تصمیمات هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۳ ۱۴:۲۴

باتوجه به زورگويي تلويزيون اين تصميم باحمايت تماشاگران مواجه ميشود.

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۳ ۱۵:۰۰

اين فوتبال شما مگه ديدن هم داره که اينقر ناز ميکنين؟؟؟؟؟!

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۳ ۱۵:۱۶

عمرا اگه اجرا بشه همچين تصميمي

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۳ ۱۵:۵۵

من خودم از کفاشيان خوشم نمياد اما کارش تو اين زمينه کاملا درسته !!!

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۳ ۱۵:۵۸

جناب کفاشيان دقيفا الان زرشک چنده اونجا؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۳ ۱۶:۱۱

صدا و سيمايي كه فقط سفارشي كار كنه همينه

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۳ ۱۶:۲۱

حالا همچين فوتباليستاتون لعبتي هم نيستند که بخايم به دست پاتون بيفتيم. همون بهتر که قطع کنيد ما هم وقتمون و صرف ديدن فوتبال به قول خودتون ناپاک نکنيم

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۳ ۱۶:۲۵

اجازه نده! انگار ميخوان مسي رو نشون بدن

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۳ ۱۶:۲۷

بهتر.فوتباليستها ميلياد ميليارد درآمد کسب کنند آنوقت يه عده بدبخت و بيکار هرشب ،هم هزينه برق بدهند هم عمرشان هدر برود.گلي به جمال صدا و سيما از اين فرصت استفاده کند مردم را به تفريحات سالم و با آرامش سوق دهد

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۳ ۱۷:۰۳

فوتبال باشگاههاي مالديو نگاه کنيم از هيجان باشگاههاي خودمان يک سرو گردن بالاتره پخش نکنيد خيلي هم بهتره جز نتيجه بدون گل مگه نتايج ديگه هم به ثمر ميرسه

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۳ ۱۷:۰۵

ما مردم پشت فدراسيون هستيم و ازش دفاع ميکنيم نه صدا و سيماي....

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۳ ۱۸:۱۳

ايسنا يه نظرسنجي بزار به احتمال زياد بالاي 90 درصد با اين تصميم موافق هستن همين بهتر که پخش نشه وقت ملت گرفته ميشه

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۳ ۱۸:۴۵

آقاي ضرغامي ما مردم ايران مسابقه زنده رو به پخش 20 باره وتکراري برنامه هاي شما در سيما ترجيح ميدهيم...اين حرف مردم ايران است.

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۳ ۱۹:۵۳

ما از اين تصميم فدراسيون حمايت مي كنيم لطفا آن را دقيقا اجرا كنيد مطمئن باشيد صدا و سيما تسليم مي شود

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۳ ۲۰:۱۹

البته اگه فوتبالتون تماشاچي داشته باشه

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۳ ۲۰:۵۸

آقاي کفاشيان عزيز و دوست داشتني،دستت درد نکنه.واقعا لطف بزرگي در حق همه مردم کرديد.چون مردم ديگه طاقت ديدن باخت هاي متعدد تيمهاي ملي (در آينده:مالديو و نپال و ...) و ليگ خواب آور و بي کيفيت برتر را با جيب خالي ندارن.به خدا همه راضي هستن به جاي فوتبال واليبال و بسکتبال و کشتي و تکواندو و ديگر ورزشهاي شادي آور که براي ما در دنيا افتخار آوردن رو ببينند تا دروغ هاي بزرگ فوتبال را پيگيري کنند... لطفا اين پيامم رو بگذاريد.خسته شدم اينقدر پيام نوشتم ولي خوانده نشد.

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۳ ۲۱:۵۴

اقاي کفاشيان با پولي ک از صدا سيما (بيت المال ) ميخواي چي کار کني بري بريزي تو جيب مربياني از قبيل وينگادا کي روش و برانکو !!!!!!!!!!

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۳ ۲۳:۳۶

حالا انگار خوب بازي ميکنن