• سه‌شنبه / ۲۲ مهر ۱۳۹۳ / ۱۳:۲۳
  • دسته‌بندی: ایکسنا
  • کد خبر: 93072212291
  • خبرنگار : 71058

به افتخار کیتارو + موسیقی

به افتخار کیتارو + موسیقی

«جاده ابریشم» از اواخر دهه 1970 میلادی به بعد، تنها یک جاده نیست، یادآور موسیقی‌ای است که با یک حس نوستالژیک نیز همراه می‌شود.

«جاده ابریشم» از اواخر دهه 1970 میلادی به بعد، تنها یک جاده نیست، یادآور موسیقی‌ای است که با یک حس نوستالژیک نیز همراه می‌شود.

«ماسانوری تاکاهاشی» را کمتر می‌شناسند اما نام «کیتارو» برای کمتر کسی ناآشناست. این نام را دوستان ماسانوری تاکاهاشی برای وی انتخاب کردند تا با همین نام در تاریخ موسیقی ماندگار شود.

کیتارو در اوایل سال 1953 به دنیا آمد. کمتر از 30 سال بعد و پس از انتشار چند آلبوم موفق، مشهورترین اثر خود یعنی «جاده ابریشم» را ساخت. پس از موفقیت آلبوم‌های اولش، شبکه تلویزیونی «ان‌اچ‌کی» برای ساخت موسیقی سریال مستند «جاده ابریشم» به سراغ او آمد. نمایش این مستند و انتشار آلبوم آن، موجی از شهرت و محبوبیت بین‌المللی را به همراه دارد که در نهایت منجر به بردن جایزه «گِرَمی» و جایزه «گلدن گلوب» و ساخت موسیقی فیلم «بهشت و زمین» برای الیور استون کارگردان آمریکایی شد.

این نوازنده و آهنگساز ژاپنی حالا در تهران است، برای اجرای کنسرتی بی‌نظیر در پایتخت ایران. دو قطعه زیر، معروف‌ترین‌های آلبوم جاده ابریشم اوست که به افتخار حضورش در تهران منتشر کرده‌ایم:

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۲ ۱۴:۲۴

آخي !!! چه حالي داد. برد منو به اون سالها!

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۲ ۱۵:۲۷

سلام ايسناي عزيز لطفا فايل دانلود موسيقي کيتارو را قرار دهيد با تشکر

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۳ ۰۸:۵۱

عزيزان با بهترين کيفيت از اينترنت دانلود کنين . فط کافيه بنويسن silk road+kitaro

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۳ ۲۲:۵۶

دعوت از نوازندگان بزرگ دنيا و اجراي کنسرت آنها در اير ان باعث ميشه که چهره ايران که در اين چند سال اخير بسيار منفي در دنيا شده است کم کم بهبود پيدا کنه به نظرم بايد هر سال يک از نوازندگان بزرگ دنيا را به ايران دعوت کنند

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۹ ۱۳:۲۰

با شنيدن موسيقي هاي کيتاروي محبوب و عزيز، لطيف ترين احساسات برانگيخته مي شن. اي کاش مي شداين آهنگهاي ژرف در مکان هاي روزباز وسيعي اجرا مي شد تا هم مکان و احساس، يکي بشن هم شمار عاشقان بيشتري بهره ببرن.