• چهارشنبه / ۹ مهر ۱۳۹۳ / ۱۰:۱۹
  • دسته‌بندی: پژوهش
  • کد خبر: 93070905569

ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی و پزشکی در زمینه کنترل عفونت

ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی و پزشکی در زمینه کنترل عفونت

در نخستین کنگره بین المللی "استراتژی‌های پیشگیری برای عفونتهای مرتبط با مراقبت از بیمار" که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود، جدیدترین دستاوردهای علمی و پزشکی در زمینه کنترل عفونت ارائه خواهد شد.

در نخستین کنگره بین المللی "استراتژی‌های پیشگیری برای عفونتهای مرتبط با مراقبت از بیمار" که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود، جدیدترین دستاوردهای علمی و پزشکی در زمینه کنترل عفونت ارائه خواهد شد.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، این کنگره 25 تا 27 فروردین سال 94 به همت اعضای هیات علمی گروه‌های اطفال، عفونی و جراحی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و به منظور آشنایی با جدیدترین دستاوردهای علمی و پزشکی برگزار می‌شود و بر اساس مجوز رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این کنگره برای تمامی رشته های مجاز، دارای امتیاز بازآموزی است.

ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی و پزشکی در زمینه کنترل عفونت در بیمارستان و جامعه، بهداشت دست واکسیناسیون و پیشگیری از بیماری‌ها، استفاده از آنتی بیوتیک‌ها در درمان و پیشگیری از عفونت‌ها، مصرف منطقی آنتی بیوتیک‌ها، عفونت‌های مربوط به مراقبت از بیمار(عفونت های بیمارستانی)، عفونت های زخم جراحی، پنومونی همراه با ونتیلاتور، عفونت های سیستم ادراری، عفونت های خونی، عفونت های مرتبط با وسائل پزشکی، عفونت در بیماران دارای نقص سیستم ایمنی، عفونت در بیماران نوتروپنیک، عفونت در بیماران دارای پیوند اعضا، روش های تشخیصی بیماری‌های عفونی، اپیدمیولوژی و پزشکی مبتنی بر شواهد، عفونت‌های سیستم گوارشی، عفونت‌های استخوان، مفصل و بافت نرم، عفونت های سیستم اعصاب مرکزی، عفونت‌ های سیستم تنفسی از جمله محورهای این کنگره است.

همچنین عفونت های نوزادی و مادرزادی، عفونت‌های منتقله از راه جنسی نوپدید و بازپدید، عفونت‌های تروپیکال و بیماری های عفونی فراموش شده، باکتری شناسی بالینی، ویروس شناسی بالینی، قارچ شناسی بالینی، انگل شناسی بالینی، ایمنی شناسی بیماری‌های عفونی، عفونت های استافیلوکوکی، اپیدمیولوژی و کنترلMRSA، آنتروکوک مقاوم به وانکومایسین، پاتوژن های مولتی رزیستانت و ESBL، کلستریدیوم دیفیسیل، مقاومت به آنتی بیوتیک‌ها و پربیوتیک‌ها و پروبیوتیک‌ها از دیگر محورهای این کنگره به شمار می رود.

بر اساس اعلام دبیر خانه این کنگره، آخرین مهلت ارسال مقاله 15 بهمن سال تعیین شده است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت همایش به نشانی phcai.mums.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha