• دوشنبه / ۷ مهر ۱۳۹۳ / ۱۲:۳۴
  • دسته‌بندی: بازی‌های آسیایی‌اینچئون
  • کد خبر: 93070704267

سرمربی تالوی مردان: داوران در اینچئون به ما کم‌لطفی کردند

سرمربی تالوی مردان: داوران در اینچئون به ما کم‌لطفی کردند

سرمربی تالوی مردان ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: بهانه نمی‌آورم اما داوران واقعا کم‌لطفی کردند.

سرمربی تالوی مردان ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: بهانه نمی‌آورم اما داوران واقعا کم‌لطفی کردند.

توحید اسدیان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: کشورها سرمایه‌گذاری زیادی روی ووشو انجام دادند و اکنون که بحث المپیکی شدن این رشته نیز مطرح است، همه کشورها نگاه ویژه به آن دارند که این مساله کار ما را سخت می‌کند. تالو رشته پیچیده‌ای است و امتیاز دادن در آن هم سلیقه‌ای است که متاسفانه داوران در اینچئون نسبت به ما کم‌لطفی کردند و نمره‌های لازم را ندادند. البته به دنبال بهانه نیستم.

وی افزود: فرشاد عربی و احسان پیغمبری، نمایندگان ما در اینچئون در حد مدال بودند و عملکرد خوبی ارائه کردند اما به خاطر صدم‌ امتیازها از رسیدن به مدال باز ماندند. به طور کل فاصله امتیازی در این دوره از بازی‌های آسیایی نسبت به گوانگجو خیلی کمتر بود و صدم امتیازها بود که جایگاه نفرات را تعیین می‌کرد.

سرمربی تیم ملی تالوی مردان با اشاره به این که احسان پیغمبری می‌توانست مدال برنز دوره قبل خود را تکرار کند، گفت: او فرم خوبی را اجرا و حرکتی اجرا کرد که ریسک بالایی داشت اما متاسفانه روی یک لغزش امتیاز زیادی از دست داد. به طور کل عملکرد او خوب بود.

وی ادامه داد: فرشاد عربی هم بهترین عملکردش را به نمایش گذاشت اما داوران امتیازی را از او کم کردند که واقعا خطای زیادی نبود. فیلم این فرم را به سرداور نشان دادم و او پذیرفت که کسر این امتیاز بابت این خطا مناسب نیست اما گفت که داور رای داده و نمی‌شود رای را تغییر داد.

اسدیان با تاکید بر این که از تالو باید انتظار حرفه‌ای داشت، گفت: تالوی ما در پنج دوره از بازی‌های آسیایی حضور داشته و تنها یک برنز گرفته است. پس ما هم باید انتظاراتمان بر اساس داشته‌ها باشد. اهل توجیه نیستم ولی عملکردمان خوب بود.

وی در پاسخ به این سوال که تدارکات تیم نسبت به بازی‌های آسیایی گوانگجو که تیم ایران یک مدال برنز کسب کرد چطور بود، گفت: در آن دوره یک مربی چینی هدایت تیم ملی را بر عهده داشت و ملی‌پوشان قبل از اعزام به مسابقات اردوی یک ماهه‌ای را در کشور چین برگزار کردند و دیدارهای تدارکاتی خوبی هم داشتند. به طور کل امکانات آماده‌سازی گوانگجو نسبت به این دوره بیشتر و بهتر بود اما در این دوره هم فدراسیون تمام توان خود را برای آماده‌سازی تیم انجام داد و از آنها تشکر می‌کنم. اگر واقعا می‌خواهیم تالو پیشرفت کند باید سرمایه‌گذاری بلندمدتی روی این رشته انجام دهیم.

ا‌نتها‌ی پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha