• جمعه / ۴ مهر ۱۳۹۳ / ۱۵:۵۰
  • دسته‌بندی: بازی‌های آسیایی‌اینچئون
  • کد خبر: 93070402310
  • خبرنگار : 71468

بهادر مولایی: عملکرد بهداد فوق‌العاده بود/ 100 درصد در المپیک شرکت می‌کنم

بهادر مولایی: عملکرد بهداد فوق‌العاده بود/ 100 درصد در المپیک شرکت می‌کنم

نایب قهرمان وزنه‌برداری جهان گفت: بهداد سلیمی در بازی‌ آسیایی فوق‌العاده ظاهر شد و حتما در مسابقات جهانی رکورد دنیا را نیز جابه‌جا خواهد کرد.

نایب قهرمان وزنه‌برداری جهان گفت: بهداد سلیمی در بازی‌ آسیایی فوق‌العاده ظاهر شد و حتما در مسابقات جهانی رکورد دنیا را نیز جابه‌جا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از اینچئون، بهادر مولایی در پایان رقابت‌های دسته فوق سنگین وزنه‌برداری اظهار کرد: کادر فنی به من گفته بود که در بازی‌ها شرکت نکنم اما من با مسوولیت خودم در این رقابت‌ها حاضر شدم و می‌توانستم مدال برنز را بگیرم اما شانس با من یار نبود. با این وجود بهداد سلیمی خیلی فوق‌العاده کار کرد و مطمئنا 45 روز دیگر در مسابقات جهانی می‌تواند رکورد دنیا را بشکند.

مولایی در پاسخ به این پرسش که چرا ملی‌پوشان نتوانستند انتظارات را در بازی‌های آسیایی برآورده کنند، گفت: اگر آنها رکوردهای تمرینی خود را تکرار می‌کردند شانش کسب مدال نقره و برنز را داشتند اما بازی‌های آسیایی استرس زیادی دارد مسوولان نیز برای مدال‌ها جایزه تعیین کردند که همین عامل باعث شد استرس بیشتر شود. آنها در مسابقات جهانی جبران خواهند کرد.

وی درباره‌ی عملکرد کیانوش رستمی و نواب نصیرشلال که از شانس‌های مدال طلای ایران بودند نیز بیان کرد: حق کیانوش رستمی صد‌درصد مدال طلا بود البته او با حرکت اولی که آمد فکر کرد که مدال طلایش قطعی شده و هیچ‌کس هم باور نمی‌کرد که وزنه‌بردار چینی وزنه 218 کیلوگرمی را بلند کند. با این وجود خدا را شکر که مدال نقره گرفت هرچند که حق‌اش طلا بود، اما فکر می‌کنم شانس با او یار نبود و قسمتش مدال نقره بود. نصیر شلال نیز فکر می‌کنم مسابقات را دست پایین گرفت. او در تمرینات خوب کار کرده بود، اما روز مسابقه باید بدن آماده باشد.

مولایی خاطر نشان کرد: در کل نتایجی که به دست آمد به دلیل ضعف کادر فنی نبود درست است که آنها هشت ماه تیم را در دست گرفتند، اما بهترین نفرات در تیم ملی حضور داشتند که همه با تجربه بودند. وزنه‌هایی را که کادر فنی انتخاب کرد، همه درست بود و من فکر می‌کنم استرس بازی‌ها باعث شد ملی‌پوشان نتوانند عملکرد خوب خود را نشان دهند.

مولایی در پاسخ به این پرسش که آیا زانوی او نیاز به جراحی دارد یا نه، گفت: باید به تهران که برگشتم با چندین پزشک صحبت کنم اما من مسابقات جهانی نمی‌روم و برای سال آینده خود را آماده می‌کنم. البته این را هم بگویم که در المپیک صد‌درصد شرکت می‌کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha