• پنجشنبه / ۳ مهر ۱۳۹۳ / ۱۸:۰۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93070301914
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

فرکی: مربیگری در ایران هنر است!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: لیگ هیچ کشوری به مدت 50 روز تعطیل نمی شود و این موضوع به تیم‌ها لطمه می زند و به همین دلیل است که بارها گفته ام مربیگری در ایران هنر است!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: لیگ هیچ کشوری به مدت 50 روز تعطیل نمی شود و این موضوع به تیم‌ها لطمه می زند و به همین دلیل است که بارها گفته ام مربیگری در ایران هنر است!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، "حسین فرکی" در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: هر دو تیم در بازی فردا به دنبال کسب سه امتیاز بازی هستند و این مسابقه، برای هر دو تیم یک بازی شش امتیازی محسوب می شود و تلاش می کنیم با انجام بازی خوب و جوانمردانه، با دست پر به اصفهان برگردیم.

وی افزود: آخرین باری که به تبریز آمدم، با خاطره‌ی خوش قهرمانی همراه با فولاد خوزستان، این شهر را ترک کردم و دو تیم تراکتورسازی و سپاهان، وجه اشتراک‌های زیادی دارند که مهمترین آن‌ها، وحدت بین تماشاگران این دو تیم است که امیدوارم برای سایر تیم‌ها نیز الگو باشد.

فرکی خاطرنشان کرد: قبول مسئولیت هدایت تیم تراکتورسازی کار سختی است که رسول خطیبی به خوبی از عهده‌ی این کار بیرون آمده است و جایگاه این تیم، نشان می‌دهد که خطیبی پتانسیل های خوبی دارد و می تواند با تراکتور به موفقیت‌های زیادی برسد.

وی در خصوص خط حمله‌ی آتشین تراکتورسازی نیز گفت: فوتبال یک کار جمعی است و همه‌ی بازیکنان برای گلزنی تلاش می‌کنند؛ ادینیو و محسن دلیر نیز تا اینجای کار برای تراکتور خوب کار کرده‌اند و ما در بازی فردا، برای کل تیم برنامه داریم.

سرمربی سپاهان درباره‌ی تعطیلی 50 روزه‌ی لیگ اظهار کرد: در هیچ کجای دنیا چنین اتفاقی را نمی بینیم که لیگ برتر 50 روز تعطیل شود و این موضوع به بازیکنان و تیم‌ها لطمه می زند و به همین دلیل است که بارها گفته‌ام مربیگری در ایران هنر است!

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha