• سه‌شنبه / ۱ مهر ۱۳۹۳ / ۱۶:۴۴
  • دسته‌بندی: بازی‌های آسیایی‌اینچئون
  • کد خبر: 93070100718

شهربانو منصوریان: شرمنده مردم ایران شدم

ملی‌پوش وزن 60- کیلوگرم ووشوی ایران که با قبول شکست برابر حریف چینی از بازی‌های آسیایی اینچئون حذف شد، گفت: با این شکست شرمنده مردم ایران شدم اما امیدوارم خواهرم مدال ارزشمندی را بگیرد و آن مدال، مدال من هم خواهد بود.

ملی‌پوش وزن 60- کیلوگرم ووشوی ایران که با قبول شکست برابر حریف چینی از بازی‌های آسیایی اینچئون حذف شد، گفت: با این شکست شرمنده مردم ایران شدم اما امیدوارم خواهرم مدال ارزشمندی را بگیرد و آن مدال، مدال من هم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به اینچئون، شهربانو منصوریان در مورد مبارزه‌اش با حریف چینی گفت: حریف چینی‌ام خیلی قوی بود و ای کاش در مبارزه دوم یا سوم خودم با او روبه‌رو می‌شدم. مطمئن باشید در آن صورت خیلی بهتر مبارزه می‌کردم. قرعه بسیار سختی داشتم و با این شکست شرمنده شدم.

وی در مورد راهیابی الهه منصوریان (خواهرش) به فینال بازی‌های آسیایی گفت: اکنون تمام فکر و ذکرم حمایت از خواهرم است و به او کمک می‌کنم. امیدوارم او مدال خوش‌رنگی را بگیرد و دل مردم را شاد کند. مطمئن باشید این مدال، مدال من هم خواهد بود. هرچند خودم مدال نگرفتم اما این مدال جبرانی برای مدال نگرفتن من خواهد بود.

قهرمان ووشوی جهان با اشاره به این که از مبارزه‌اش با حریف چینی رضایت دارد، گفت: مقابل این حریف چینی مبارزه‌ خوبی از خودم نشان دادم. هر چند جو سالن به سود او بود، ضربات خوبی را به حریف زدم و به خوبی توانستم از توانایی‌ام استفاده کنم اما همین استرس اولین بازی بودن، باعث شد شکست بخورم.

وی ادامه داد: بعد از آن مبارزه کادر فنی تیم ملی و مسئولان کمیته ملی المپیک از نوع مبارزه من ابراز رضایت کردند و همین برایم کافی است. حتی شنیدم که حریف چینی من در مبارزه امروز نتوانست به خوبی مبارزه کند و این هم به خاطر ضربات سنگینی بود که در مبارزه قبلی به او زده بودم.

شهربانو منصوریان گفت: امیدوارم الهه مدالی خوش‌رنگ بگیرد و جواب زحمات کمیته ملی المپیک و فدراسیون ووشو را داده باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha