• دوشنبه / ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۴:۲۳
  • دسته‌بندی: بازی‌های آسیایی‌اینچئون
  • کد خبر: 93063118605

حذف شهربانو منصوریان در فینال زودرس مسابقات ووشو

شهربانو منصوریان در فینالی زودرس مقابل نماینده چین شکست خورد و از دور رقابتها حذف شد.

شهربانو منصوریان در فینالی زودرس مقابل نماینده چین شکست خورد و از دور رقابتها حذف شد.

به گزارش ایسنا، درسومین روز مسابقات ووشوی هفدهمین دوره بازیهای آسیایی در اینچئون در بخش ساندای بانوان در وزن 60- کیلوگرم شهربانو منصوریان در مرحله یک چهارم در فینالی زودرس با "وانگ چانگ"از چین مبارزه کرد و با انجام مبارزه ای خوب از دور رقابتها حذف شد.

راند اول

در ابتدای این مبارزه نماینده ایران چندین ضربه را به حریف چینی وارد کرد و حریف چینی هم چندین ضد حمله داشت و توانست امتیازاتی بگیرد. این ضربات حریف چینی آنقدر سنگین بود که کلاه منصوریان به زمین افتاد.حریف چینی سعی کرد با زدن ضربات بیشتر خودرا فعالتر نشان دهد. در ادامه مبارزه هم حریف چینی سعی کرد منصوریان را به بیرون از رینگ پرتاب کرد که منصوریان هنگام افتادن روی زمین دست ورزشکار چینی را گرو داشت تا امتیاز کمتری به حریف چینی برسد. هر دو مبارز حملاتی را داشتند که در نهایت داوران رای خود را به سود نماینده چین اعلام کردند.

راند دوم

در راند دوم منصوریان که بازنده بازی بود با شور و هیجان بیشتری مبارزه را آغاز کرد و حملاتی را انجام داد و امتیازاتی هم گرفت ولی حریف چینی با توجه به تجربه ای که داشت سعی کرد مبارزه را مدیریت کند.حریف چینی در این راند بیشتر به مشت زدن از راه دور روی آورد و سعی کرد با شهربانو منصوریان فاصله بگیرد تا امتیاز کمتری را از دست بدهد. البته حریف چینی هر جا که می توانست ضربات سنگینی را به نماینده ایران وارد می کرد. در ثانیه های پایانی این مبارزه حریف چینی ضربه سنگین دیگری به سر شهربانو منصوریان وارد کرد که باعث شد تا نماینده ایران تعادل خود را از دست بدهد.

با باخت شهربانو منصوریان بازهم طلسم برنده نشدن ووشوکاران بانوان ایران مقابل نمایندگان چینی شکسته نشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha