• یکشنبه / ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۶:۲۲
  • دسته‌بندی: بازی‌های آسیایی‌اینچئون
  • کد خبر: 93063018007

محمد سیفی حریف فیلیپینی را ناک اوت کرد+ فیلم

محمد سیفی حریف فیلیپینی را ناک اوت کرد+ فیلم

ووشوکار وزن 65- کیلوگرم ایران به دور دوم بازیهای آسیایی اینچئون راه یافت.

ووشوکار وزن 65- کیلوگرم ایران به دور دوم بازیهای آسیایی اینچئون راه یافت.

به گزارش ایسنا،در دومین روز از رقابتهای ووشوی بازیهای آسیایی اینچئون دومین نماینده ایران در بخش ساندا(مبارزه) مردان هم به دور دوم راه یافت.

در رقابتهای امروز(یکشنبه) در مرحله یک شانزدهم وزن 65- کیلوگرم محسن محمد سیفی با هوگوی قرمز در مصاف با " کلمنته تابوگورا" از فیلیپین که با هوگوی مشکی مبارزه می‌کرد را ناک اوت کرد و به دور بعد راه یافت.

راند اول

درابتدای مبارزه هر دو مبارز چند ضربه به یکدیگر زدند و به زمین خوردند و محمد سیفی امتیازاتی را جلو افتاد اما در حالی که کمتر از 40 ثانیه از این مبارزه سپری شده بود سیفی ضربه سنگینی به حریف زد که نماینده فیلیپین به دلیل سنگینی این ضربه از ادامه مبارزه انصراف داد و بدین ترتیب محمد سیفی حریف را ناک اوت کرد و به راحتی به دور بعد راه یافت.

محمد سیفی مدال طلای بازیهای آسیایی 2010 گوانگجو، برنز مسابقات آسیایی بزرگسالان 2007 ماکائو، نقره مسابقات جهانی 2009 کانادا، طلای جام جهانی 2010 چین، طلای مسابقات جهانی2011 ترکیه، طلای مسابقات بزرگسالان آسیا 2012 ویتنام، طلای مسابقات ورد گیمز 2013 کلمبیا، طلای مسابقات جهانی 2013 مالزی را در کارنامه دارد.

در دیگر مبارزه امروز در وزن 75- کیلوگرم حمیدرضا لادور مقابل "ماهارجان" از نپال در دو راند پیروز شد و به دور بعد راه یافت.

فردا(دوشنبه) در سومین روز رقابتهای ووشو تیم ایران چهار نماینده خواهد داشت که طبق برنامه فرشاد عربی و حمیده برخور در تالو ، الهه منصوریان در وزن 52- کیلوگرم و سجاد عباسی در وزن 70- کیلوگرم ساندا مبارزه خواهند کرد.

فیلم این مسابقه را در زیر مشاهده می کنید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha