• یکشنبه / ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۵:۱۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93063017945
  • خبرنگار : 71357

خواجه‌وند: فعلا بحث انتخاب مدیرعامل جدید مطرح نیست/ به حکم پولادی اعتراض می‌کنیم

خواجه‌وند: فعلا بحث انتخاب مدیرعامل جدید مطرح نیست/ به حکم پولادی اعتراض می‌کنیم

مهدی خواجه‌وند می‌گوید هنوز تصمیمی برای انتخاب مدیر عامل جدید پرسپولیس گرفته نشده است.

مهدی خواجه‌وند می‌گوید هنوز تصمیمی برای انتخاب مدیر عامل جدید پرسپولیس گرفته نشده است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا، درباره انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه اظهار کرد: فعلا که منتقمی در باشگاه حضور دارد و به عنوان سرپرست همه کارها را انجام می‌دهد. بحث خاصی درباره تعیین مدیرعامل جدید و نام بردن از گزینه‌های احتمالی به میدان نیامده و فعلا او به کارش ادامه می‌دهد. باید ببینیم در جلسه دوشنبه آینده هیات مدیره چه تصمیم‌هایی گرفته می‌شود.

او درباره انتشار جزئیاتی از قرارداد حمید درخشان مبنی بر دستمزد 500 میلیون تومانی او و این که اختیار حق فسخ برای باشگاه‌ها است، گفت: اجازه دهید به این مساله ورود نکنم. باشگاه هنوز در این رابطه موضع خود را اعلام نکرده و من هم به عنوان سخنگوی باشگاه نمی‌توانم بدون هماهنگی با مسئولان در این رابطه انجام دهم.

خواجه‌وند در واکنش به این که اعتراضی به حکم کمیته‌ انضباطی مبنی بر بازیکن آزاد بودن پولادی ندارید، گفت: ما هنوز هم تاکید می‌کنیم که پولادی بازیکن ما است. او با باشگاه قرارداد داشته و به اعتقاد ما طبق قراردادی که معتبر بوده او بازیکن ماست و این قرارداد هم در فدراسیون ثبت شده است. ظاهرا در جلسه رسیدگی به وضعیت این بازیکن قراردادی ارائه شده که در باشگاه موجود نبوده و در فدراسیون هم به ثبت نرسیده است. با وجود این که پولادی مشکل سربازی دارد ما این پرونده‌ را پیگیری و به حکم او اعتراض می‌کنیم، چرا که پولادی بازیکن ماست.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس با بیان این که ماهینی فعلا مشکل سربازی ندارد، درباره پاس شدن آخرین چک اسپانسر باشگاه هم گفت: با توجه به اتفاقاتی که در باشگاه افتاد این موضوع مسکوت ماند اما طی این روزها با آنها جلسه داریم و امیدواریم آنها به تعهدات خود عمل کنند تا همه کارها به خوبی انجام شود.

ا‌نتها‌ی پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha